Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik vraag me echt 1 ding al af met base roken. Wij hebben het op verschillende manieren geprobeerd en 1tje ervan deed het wel goed. Maar per zakje deed het anders. Eerst als we het uit de ammonia haalde legde we het op papier en de vocht ging er niet uit en hij was in nog geen 5 min hard. Maar later bind het niet zo snel maar de vocht kom er wel uit. Meestal hebben we al een klontje dat bind als we hem op vuur zetten. Iemand enig idee en snap die het. Anders leg ik het wat specifieker uit."
"Ga afdalen en ga eerst beginne met blowen. Ja kom maar op met de reacties. Haha Als je leert draaien heb je even later geen zin meer om te draaien en dan ga je minderen. Ik heb geen verstand ervan maar zou het wel zo doen."
"Heeft iemand een idee waarom de ene zakje snuifcoke met ammonia wel bind en de andere niet zo. De ene blokje was snel hard en kwam geen vocht uit terwijl het andere blokje net zo groot onderhand wel voch afkwam en iets langer deed ( ong 15 min) voordat het hard en goed te roken was. Nou hebben we een groter blok op liggen na lang ammonia eruit te halen en bij mekaar te zetten maar dat zal ook wel even duren dat het hard word."
"Hoi. Ik vraag me 2 dingetjes af. Ik zou vast niet de enige zijn die base gebruik ( zelf maak) en diabetes type 1 heb. Nou vraag ik me wel Af hoe jullie zijn qua gedrag en suiker of dat veel verschild per persoon? En voor iedereen vraag ik me af of ik de enige ben met de situatie die ik hieonder ga uitleggen? Ja het is slecht dat lees ik ook. Soms hebben ze een rede eerlijk dom om te beginnen meestal hebben ze depressie net als mij. Ik lees heel veel over verslaving en drang om door pakken zelf net na de flash. Nou doe ik dit al ongeveer een jaar en die flash zit er zeker en die crash ook. Maar het enige puntje is ik heb geen drang erna, stop als ik niet meer kan of ik wacht even en voor de rest haal ik niet meer bij en dan is het ook afgelopen die dag. Ik heb het zelfs met een vakantie trip 3 dagen achter mekaar gedaan en ook daarna gestopt voor een tijdje. Ben ik de enige of zijn er meer mensen ook als ze geen diabeet zijn"