#1
Hoi. Ik vraag me 2 dingetjes af.
Ik zou vast niet de enige zijn die base gebruik ( zelf maak) en diabetes type 1 heb.
Nou vraag ik me wel Af hoe jullie zijn qua gedrag en suiker of dat veel verschild per persoon?
En voor iedereen vraag ik me af of ik de enige ben met de situatie die ik hieonder ga uitleggen?
Ja het is slecht dat lees ik ook. Soms hebben ze een rede eerlijk dom om te beginnen meestal hebben ze depressie net als mij.
Ik lees heel veel over verslaving en drang om door pakken zelf net na de flash.
Nou doe ik dit al ongeveer een jaar en die flash zit er zeker en die crash ook. Maar het enige puntje is ik heb geen drang erna, stop als ik niet meer kan of ik wacht even en voor de rest haal ik niet meer bij en dan is het ook afgelopen die dag. Ik heb het zelfs met een vakantie trip 3 dagen achter mekaar gedaan en ook daarna gestopt voor een tijdje.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen ook als ze geen diabeet zijn
Ik zou vast niet de enige zijn die base gebruik ( zelf maak) en diabetes type 1 heb.
Nou vraag ik me wel Af hoe jullie zijn qua gedrag en suiker of dat veel verschild per persoon?
En voor iedereen vraag ik me af of ik de enige ben met de situatie die ik hieonder ga uitleggen?
Ja het is slecht dat lees ik ook. Soms hebben ze een rede eerlijk dom om te beginnen meestal hebben ze depressie net als mij.
Ik lees heel veel over verslaving en drang om door pakken zelf net na de flash.
Nou doe ik dit al ongeveer een jaar en die flash zit er zeker en die crash ook. Maar het enige puntje is ik heb geen drang erna, stop als ik niet meer kan of ik wacht even en voor de rest haal ik niet meer bij en dan is het ook afgelopen die dag. Ik heb het zelfs met een vakantie trip 3 dagen achter mekaar gedaan en ook daarna gestopt voor een tijdje.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen ook als ze geen diabeet zijn