Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Sinds kort krijg ik bij het heisen aan een joint, wanneer de rook alleen maar in mijn mond is, meteen kokhals reflexen. Dan heb ik de rook nog niet eens geinhalleerd. Dit probleem heb ik pas sinds kort, wat ik erg raar vindt want ik blowde dus tot sinds kort meermaals per week, denk aan 3-6 keer per week. Het enige wat veranderd is, ik weet niet of dit er mee te maken heeft, is dat ik een bong heb gekocht een aantal weken geleden. Die gebruikt ik dan ook op dit moment een stuk vaker dan dat ik blow aangezien ik het gewoon niet meer voor elkaar krijg om te blowen. Dit is overigens wel opvallend want dit gevoel heb ik pas nadat ik de bong ben gaan gebruiken. Weet iemand misschien of hier een verband tussen zit? Ik vind het erg jammer, want ik kon altijd lekker genieten van een lekker jointje. Ik hoor het graag!"
"Fool zei: Heb je niet gewoon andere tabak gekocht? Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie maar nee, ik gebruik altijd dezelfde twee merken voor mijn joints. Ook dezelfde wietsoort van dezelfde shop."
"Bedankt voor alle antwoorden, ikzelf heb besloten even een paar weekjes niet te blowen en het dan weer eens te proberen(nisschien met wiet uit een andere shop) en dan vanuit daar te kijken."
"Candy Kush"
"Hallo allemaal, van het weekend een lekker feestje gehad en ervoor gekozen om alleen maar pep te gebruiken. Normaal gebruik ik altijd XTC of 4FMP op een feest, dus om puur pep te doen was voor mij de eerste keer. Ik heb thuis 2 dikke lijnen gepakt en dan over het feest gewoon op gevoel een puntje bijpakken. Nu kreeg na een paar uur op het feest met vlagen flinke tintelingen op mijn achterhoofd, kaken en rug. Ze waren even intens als ik dat met 4FMP beleef en heb dit nog nooit ervaren. Mijn maatjes hadden dezelfde pep en voelden deze tintelingen niet, en hebben ook in het verleden nog nooit van zoiets gehoord. Ik zou daarom graag willen weten wat dit heeft kunnen veroorzaken en of dit foute boel is of dat meer mensen hier last van hebben? Als extra informatie heb ik twee weken geleden als laatste 4FMP op, ik weet niet of dit iets ermee te maken heeft maar ik zet het er toch maar even bij. Ik hoor graag van jullie!"
"Bedankt voor de reacties, heeft me gerustgesteld dacht dat het alleen aan mij lag. MeejheM zei: klinkt vrij normaal, ikzelf heb het nooit meer, maar andere mensen wel hoor. en last van... het hoort er bij hé. Klik om te vergroten... Blij om te horen dat normaal is en meer mensen dit hebben, vind het helemaal geen probleem kan er echt van genieten van die tintelingen, heerlijk ."