Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe doe je nu die vloei achter de tip zodat ie blijft zi PepTalk zei: Dat doen veel smokers denk ik. Anders zijn je vingers gewoon te glad voor het vloeitje. Ik gebruik liever iets vettigs ipv. wat speeksel. Bijv. ff je vingers langs de binnenkant van een zakje halen. Klik om te vergroten... Ik heb ook lang speeksel gebruikt, maar iets vettigs werkt beter, want het droogt niet op. Ik kwam er laatst achter dat je ook je vingers even achter je oren of langs je neus kunt wrijven, werkt perfect! OT: Als het je niet lukt om de vloei vanzelf om de tip te draaien, kun je het ook met beide handen doen.. Dus met beide wijsvingers en duimen aan de tip, en de joint als een soort potlood rustend in één hand. Dan kun je het vloeitje achter de tip steken, en vervolgens strak een stukje verder draaien. Dan je tip met één hand stevig vast blijven houden, terwijl je met je andere hand de rest van je joint erachteraan draait."
"Sublimo zei: stefan300 zei: Flameon zei: Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig? Klik om te vergroten... Nee voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat THC zich opslaat in lichaamsvet. Kan het zijn als je afvalt je dan weer het effect voelt? Waarschijnlijk niet maar ik heb anders ook geen idee waar het vandaan komt. Klik om te vergroten... Als het zou kloppen wat je zegt, want dat klopt niet, zit er nog geen logica in. Als je afvalt verlies je vet, dus ook de THC die in het vet zit. Die ga je dan niet merken. Sowieso kan je dat niet merken hoor. Klik om te vergroten... Ja door liposuctie misschien, maar anders verbrandt je lichaam toch het vet, en dus ook de thc? :P Denk overigens niet dat je dat na een paar weken nog merkt... Maar ik had dat vroeger wel, als ik een vrijdagavond veel blowde, en dan zaterdagmiddag brak op het hockeyveld stond. Na even rennen begon ik m dan af en toe weer wat te spacen"