"Veel tekst zoals jullie gewoon zijn van mij !!!
maar ik voel mij supergoed en ben af de verslaving,
alleh ik gebruik het nog voor de positieve effecten, de nadelen? welke nadelen.
gebruik alles met mate nu , en ik moet zeggen het leven is een pak intressanter, kan zelfs dagenlang doordoen,, 2maand is toch wel het maximum,
5gram kom ik superlang mee toe, rond de 2maand , vloei dient als herstel,, en dopaminegehalte te verhogen, speed vooral om op te staan supergoeie muziek,superluid , en voala ready to go, kan gerust stoppe me gebruiken paar keer minder hoog doseren, en tadaa ben ervanaf op 6-7uur ,
fuck de dokters zij weten er niets van, psychiatrische instelling verneukt mensen ..
mijne maat zit daar nog altijd vast,
ik kan het niet aanzien hoe die spastische mensen mijne maat verneuken,
ik ken hem al heel lang, maar zoals nu heb ik hem nog nooit gezien,
ben zelf ook zo geweest, superdepressief enzo,,, wou nimeer leven,,
dat komt ervan als je hoopt op herstel van een psychiatrisch kliniek,
ik was gecolokeerd door de rechter, ik heb ervoor gezorgt da ze mij trug buitesmeten,
dit was niet te doen, ze verneuken u hersennen en maken u verslaafd aan antipsychoticum( dit verkort de levensduur van 30jaar)
ikzelf heb heel hard afgezien maar ik kan beter nadenken dan elke mens op de aarde
( hierbij bedoel ik niet einstein enzo )
jarenlang het internet afzoeken dat heeft mij geholpen, plastesten helpen hier dus niet bij,,,,
dit had ik naar mijn maat gestuurt omdat ik hem erbovenop wil helpen, en hem af de injecties van zware antypsychoticum wil afhelpen,
dementie,depressie,opgesloten zitten,, allemaal het gevolg van het proefkonijntje te spelen van de overheid.................
http://www.zielenknijper.nl/seroquel-xr ... markt.html
stoppe me antypsychoticum kunde op 1 manier,, teneerste vloei pakken, tege de sterre op, ( werkt antidepressie en verhoogt dopaminegehalte wat antypsychoticum verlaagd) daarna moete traxene nemen tegen de vloeiverslaving,,,
of heel rustig afbouwen,, 1mililiter minder per dosis ,,, en tadaaa je bent van al je psychoses vanaf, als je voelt da ge in psychose gaat, een dopje en tadaa byebye psychose
speed, dat is een wondermiddel tegen depressies speed en vloei
waarom denk je dat je je zogoed voelde?
veel opzoeken,, elk woordje da ge ziet staan wat het veranderd in de hersenen opzoeken,, slaag da op in kladblok wat je voelt,, en zet die adressen van de site's erboven,,
wette ik had meneige bekan vankant gemaakt e ,, toen da ze mij seroquel gaven,, daarom ben je verslaafd aan caffeine
caffeine verhoogt namelijk de dopamine gehalte ( waar antipsychoticum op werkt ) http://nl.wikipedia.org/wiki/Dopamine.
Dopamine - Wikipedia
nl.wikipedia.org
.
laat u niet tegenhouden door de negatieve effecten van speed,, daarvoor bestaat er vloei en alcohol http://nl.wikipedia.org/wiki/Amfetamine ( met 5gram speed kwam ik langer dan 1maand toe ) meeste snuive 1gram in een nacht alleh , das natuurlijk teveel :d.
Amfetamine - Wikipedia
nl.wikipedia.org
.
had ook last van psychoses vergeet da ni"
In: verslaafd gestopt voor 5 maand, opnieuw gebruiken?
1-1-2024