Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, je kan het best gelijk een hele nemen, dan beleef je tenminste nog wat...... En ja...veel water drinken, das belangrijk. neem geen zoete dranken want dan is het sneller uitgewerkt. Enne....go with the flow......het is echt chill!!! Ik heb wel een paar keer gehad dat ik moest kotsen als het net begon te werken, maar als het er eenmaal uit is voel je je weer kiplekker! Have fun!!!"
"ik heb wel s moeten kotsen na een pilletje maar daarna voelde ik me eigelijk gelijk weer goed en anders kan je altijd nog een snuifje nemen als het kut gaat, dan voel je je weer iets beter.......(ikke wel tenminste)"