Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik doe salvia ook regelmatig ,en vind het erg fijn spul maar het word pas echt leuk als je over niveau 3 heen bent geraakt dan is het pas echt meesterlijk spul en zie/voel je de vreemdste dingen zo heb ik wel is het gevoel gehad dat ik helemaal wegzakte in de vloer ( beetje als in trainspotting maar niet echt eng ofzo ) en ja visuals zijn moeilijk te omschrijven. zo heb ik wel eens het vuurtje van de kaars in mijn donkere kamer overal heen zien vliegen. maar is zeker de moeite waard mzzl BTW het mooiste is gewoon in je eentje in een donkere kamer met wat kaarsjes trippen (zo word je ook niet afgeleid)."
"The S-A-L-V-I-A trip scale shows 6 trip stages: • S - SUBTLE effects, Relaxation and increased sensual appreciation may be noted. This mild level is useful for meditation and may facilitate sexual pleasure. • A - ALTERED perception, colors and textures are paid attention to. Thinking becomes less logical, and more playful. • L - LIGHT visionary state. Closed eye visuals (clear imagery with eyes closed). • V - VIVID visionary state. Complex three dimensional realistic appearing scenes occur. With eyes closed you experience fantasies. So long as your eyes are closed you may believe they are really occurring. • I - IMMATERIAL existence. Individuality may be lost; one experiences merging with the Divine. • A - AMNESIC effects. Loss of consciousness. The individual may fall, or remain immobile or thrash around. Dangerous! zo bedoel ik niveau 3 was mijn fout dat ik er niet ff bij had gezegt wat ik bedoelde mzzl ps, wat hier staat klopt natuurlijk niet helemaal omdat je wat er tijdens een trip gebeurt niet met woorden kan uiten."
"ik heb het al een hoop keer gedaan, maar bij mij is het echt iets van 10/15 min heel hard gaan, en dan nog een 10min een buzz maar dat is ook een beetje zo'n periode waar in je denkt: what the f*ck just happend. mzzl"
"hier in lelystad hebben we geen coffeeshop (ook vreemd voor een hoofdstad maar oke). dus als ik bij een coffeeshop ben dan haal ik toch wel vaak ice-o-lator hasj, is tussen de 14/20 euro per gram maar das echt extreem goed daar rook je van een gram 7 mensen knetter mee . mzzl"
"oke hier is hoe ik het altijd doe (beetje laat maar hoop dat je er nog wat aan hebt :P ) men neemt een grote lepel (hier doe je wat olie in) je hangt de lepen boven een vuurtje bijv een kaars. zodra de olie heet is doe je de hasj er gebrokkeld bij de hasj gaat nu smelten in de olie. zodra de hasj gesmolten is giet je het in bijv een glas melk even goed roeren en opdrinken maar. mzzl"