#1
oke hier is hoe ik het altijd doe (beetje laat maar hoop dat je er nog wat aan hebt :P )
men neemt een grote lepel (hier doe je wat olie in) je hangt de lepen boven een vuurtje bijv een kaars. zodra de olie heet is doe je de hasj er gebrokkeld bij de hasj gaat nu smelten in de olie. zodra de hasj gesmolten is giet je het in bijv een glas melk even goed roeren en opdrinken maar.
mzzl
men neemt een grote lepel (hier doe je wat olie in) je hangt de lepen boven een vuurtje bijv een kaars. zodra de olie heet is doe je de hasj er gebrokkeld bij de hasj gaat nu smelten in de olie. zodra de hasj gesmolten is giet je het in bijv een glas melk even goed roeren en opdrinken maar.
mzzl
