Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eigenlijk een dringende vraag. Ik wil vanavond lekker aan de mdma poeder en speed. Maar nu heb ik vandaag best erge hoofdpijn. Normaal zou ik een paracetamol pakken maar ik weet niet of dat samengaat met de drugs over een paar uur? Of heb ik na wat mdma die paracetamol sowieso niet meer nodig misschien?"
"Ik ga morgen voor het eerst aan de speed en mdma poeder. (Heb wel vaker xtc pillen gebruikt) Maar wat is nou de beste manier om te combineren? Eerst mdma en dan tegen het eind de speed? En is er eigenlijk een verschil tussen xtc en mdma poeder behalve dat het een puur is en het ander niet? Bedankt"
"Ik heb geen paracetamol genomen maar na wat pinkjes mdma was de hoofdpijn snel weg. En speed is er niet meer van gekomen want die pil heb ik helaas uitgekotst samen met wat frietjes met mayo tijdens mijn space van de mdma."
"weyoun22 zei: Wel grappig dat je bij het geplande gebruik van MDMA en speed je het meest zorgen maakte over een paracetamolletje aan het begin van de avond. Klik om te vergroten... Ik heb wel wat informatie kunnen vinden over de risico's van mdma en speed gecombineerd. Maar kon niks vinden over paracetamol en drugs, vandaar dat ik me daar zorgen om maakte."
"Hallo, Ik gebruik en af en toe wat xtc en regelmatig alcohol en ook wiet de laatste tijd. Maar ik voel me sinds kort een beetje raar alsof ik altijd heel lichtelijk stoned ben . Ook is mijn concentratie minder en ben ik minder alert. Ik ben nu al een paar weken gestopt met blowen (En heb ook geen xtc meer gebruikt want dat doe ik niet zo vaak) en het is gelukkig minder aan het worden. Ik heb een week of 3 elk weekend met vrienden wat geblowd en daarvoor 1 of 2 keer. Maar dat was eigenlijk helemaal niet veel maar Ik denk dat het rare gevoel toch door het blowen komt. Omdat het ook het meeste daarop lijkt. Maar dat gevoel is volgens mij niet normaal als ik al weken niet geblowd heb, herkent iemand dit? of weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? De joints waren trouwens wel erg sterk maar ik nam dan ook altijd maar een paar goede hijsen. Mijn vrienden hebben overigens nergens last van en die gebruiken dezelfde xtc. Dus misschien is het iets in combinatie met mij en wiet?"
"Flameon zei: Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig? Klik om te vergroten... Nee voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat THC zich opslaat in lichaamsvet. Kan het zijn als je afvalt je dan weer het effect voelt? Waarschijnlijk niet maar ik heb anders ook geen idee waar het vandaan komt."