Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je hebt oxazepam 10 en 50 mg of in de folksmond seresta genoemd , diasedpam is gewoon valium,flunitrazapam dat is rohipnol,dat zijn benzo,s alles met pam op het einde zijn benzo,s alleeen flunitrazepam dat is een barbituraat net zo als,belanox of vesparax ,maar helaas zijn die alleen in belgie verkrijgbaar dan heb je nog burgerdin en simerron maar dat zijn opiaaten maar volgens mij weten julie nog maar half hoe verslavend deze dingen zijn na langer gebruik word je op een gegeven moment niet meer rustig dan heb je echt zo een tablet nodig wat je altijd nam en dat is pas afcikken spook-maastricht"
"ik verkoop al 20 jaar hero en ik geniet er elke dag van het word alleen een probleem als je het niet meer kunt betalen . dan word je ziek ,maar ik zou geen ander l;even meer willen het geld komt met bakken tegelijk binnen en als je een beetje je hoofdt gebruikt dan hoef je nergens bang voor te zijn maar het zijn net de gebruikers wat na hero ook coke roken die zijn zo platzak en dat zullen ze dan ook altijd blijven ze zijn niet te vertrouwen omdat ze iedereen flessen en voor de gek houden maar dat komt door de coke te basen ik deal al zo lang bruin ik zal er nooit mee stoppen heerlijk al dat geld spook-m,trichtr"
"waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht"
"telius screef dat hij 10 mg metadon gebruikt en al 11 jaar dat geloof ik niet dat late ze op het cad niet toe,hier in maastricht staanze allemaal op 180mg of 120 mg de laagste staan op 60 mg en 60 mg metadon staat voor 2 gram hero per dag als je echt al 11 jaar op 10 mg staat dan had je al tien jaar en 10 maanden clean kunnen zijn want ze bouwen met 5 mg per keer af volgens mij leid jij meer aan faal angst dan aan een verslaving een gesprek met een spcigholoog dat is wat jij nodig hed geen 10 mg metadon want daar word je echt niet stoned van nog geen vlieg spook-maastricht"
"magik ik kan je mijn telefoon nummer wel sturen als je dan iets moet hebben zorg ik wel dat het bij jou komt maar stuur dan effe een pb naar mij de mogelijk heden zijn daar altijd spook-maastricht"
"he frisko mischien heb je al zo vaakj bij ons gekocht dat je het zelf niet weet ik lees dat je uit belgie komt belgiese klanten zijn er zat hier in maastricht spook-maastricht"
"maar als je uit gaat dan neem je toch genoeg geld mee al kom ik s,morgens vroeg thuis dan nog heb ik geld bij mij van opstap gaan ik zou me schamen als ik met een leuke meid opstap zou gaan en op een bepaalt moment is mijn geld op dat ken toch niet meer in 2006 het geld ligt toch gewoon op straat je moet alleen weten hoe je het opraapt en dat is echt niet moeilijk groetjes spook-maastricht maar effe terug op het topic ik vind als je ziet als iemand heen is en hij vraag om water dan moet je dat gewoon geven dat doe ik bij mij in de shop ook al moet ik spa blauw geven het zijn toch mijn klanten door hun verdien ik een goede boterham ,dan vind ik dat je ook klantvriendelijk moet zijn, maar zo ben ik niet iedereen zal zo denken als uitbater is jammer groetjes spook-maastricht"