Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Even dit topic bumpen. Is speed + keta echt zo gevaarlijk? Zijn er mensen met ervaring in deze combo? ik ben als keta leek (enige ervaring hiervoor was eens een lage dosis na een xtc party) nu al 2 keer aan de speed eind van de ochtend bewust voor de k-hole gegaan, beide keren perfect gelukt en het beviel me wel. Toch volgende keer keta eens zonder pep doen, benieuwd naar het verschil. Klik om te vergroten... Naar mijn weten is ketamine in combinatie met een upper niet echt gevaarlijk. Gebruik nu al anderhalf jaar op vrijwel ieder feestje ketamine met een upper. Heb t met iedere upper al geprobeerd en t word allemaal gewoon een toontje vager, persoonlijk houd ik daar erg van."
"Ik merk, ondanks dat ik over t algemeen vrijwel geen drugs meer gebruik. Dat de tolerantie voor ketamine alles behalve is gezakt. Ik heb. 2.5 jaar geleden dit wonder stofje goed misbruikt voor 1-2 maand lang, maar t lijkt alsof ik nog even veel kan hebben als toen. Half jaar gestopt, toen weer alleen op feestjes gaan gebruiken. Ondertussen is het meestal 1 keer in de maand of minder. Ik besloot vanavond eens om een grammetje ket op te halen, poef hele zakje op🤦. Het doel was om te k holen, echter haalde ik dit niet. Heb. 800mg verspreid over 1 uur. Aan t einde van t uur de laatste 200mg opgesnoven met als doel om in de k hole te komen. Tegenwoordig als ik ket gebruik is het voor de K-hole, wat raden jullie aan? Neusspray maken?"
"De Dunne zei: Hey spongecola! Welkom terug. Dat is lang geleden! Klik om te vergroten... Inderdaad, gebruik bijna geen drugs meer. Vandaar ook de afwezigheid! Heb een tripje naar t ziekenhuis gehad na een feestje, sinds dien ben ik flink geminderd met alles"
"Ongeveer een jaar geleden maakte ik kennis met een hele andere kant van ketamine. Ik was goed vaag en besloot toen om eens lekker lang uit op de bank te gaan liggen. Ik hield mijn aandacht gevestigd op 1 punt op het plafond. Na zo'n 8 seconde begon de magie. Alles wat ik nog kon zien zoals een deel van de kast, planten en het licht wat op het plafond schijnt begonnen te draaien. Het draaide steeds harder en harder. De randen van mijn gezichtsveld werden zwart en beetje bij beetje werd mijn gehele zicht helemaal zwart. Ik vond dit in het begin een beetje eng, ik had m'n ogen open maar ik zag niks meer. Ik knipperde en alles was weer normaal. Nog een lijn keta genomen en ik ging weer hetzelfde doen. Gewoon dom naar 1 vast punt kijken. Dit keer hield ik het wel vast toen alles weer zwart werd. Ik werd hier compleet in mee gesleurd en het zwarte beeld sloeg zich over naar iets wat ik nog steeds niet kan uitleggen. Ik zag zoveel kleuren, patronen en vormen. Alles ging door elkaar heen, smolt samen of maakten 1 geheel. Mijn lichaam was thuis, maar mijn geest was niet meer in die kamer. Sinds dit moment doe ik dit vrijwel iedere keer met ketamine. Iedere keer bewonder ik dit goedje opnieuw. Niet alleen met de ogen open zijn te gekke dingen mogelijk maar ook met je ogen dicht is het prachtig. Ik lig stil, maar ik voel dat ik ik door iets heel hard schuin omlaag word getrokken. Een niet uit te leggen gevoel, afwisselend in het gehele lichaam van hoofd tot voet. Ook nu, zie ik weer mooie dingen met mn ogen dicht. Zodra er muziek op staat lijkt het alsof de gehele trip zich afstemt op de muziek die ik luister. Geen enkele andere drug laat mij zo verbonden zijn met muziek. Om dit te bereiken neem ik echter wel grotere hoeveelheden. Meestal rond de 400-500mg verspreid over 3-4 lijntjes. Mocht je het willen proberen, neem dan iets minder indien je het niet vaak gebruikt. Ik heb helaas wat tolerantie opgebouwd door de jaren heen. Het is niet de bedoeling dat je in een k-hole komt. Ik hoop dat ik hier wat mensen mee plezier kan geven!"
"Ik gebruik ketamine met alle stimulerende middelen op een feest. Net een tikkeltje vager. De een vindt het fijn de ander niet."
"MDMAZING zei: Is het aan te raden om keta met een paar vrienden te doen ,of alleen op je kamer? Klik om te vergroten... Persoonlijk maakt het mij niks uit. Als ik alleen ben ga ik meestal in bed liggen en zet ik de muziek aan, ogen dicht en genieten. Met vrienden ben ik de eerste paar uur gezellig tot dat ik me compleet afsluit door te focussen op 1 punt."
"MDMAZING zei: Ja ik niet veel meer. :P Maar neem nu ff een pauze van 1/2 weken zodat hopelijk die tolerantie ook weer naar beneden zakt. Of gaat dat bij keta niet zo snel? Klik om te vergroten... Reken maar eerder langer dan een half jaar. Ik heb 2 jaar geleden erg veel keta gebruikt, meerdere grammen per weekend, als ik vakantie had dan gebruikte ik vrijwel iedere dag. Ik had een erg hoge tolerantie opgebouwd. Vanaf eind januari tot eind juni gestopt en t is weinig gezakt naar mijn mening."
"Vaak nadat ik een grote dosis keta had genomen, wachte ik tot het in mijn keel kwam en dan spoot ik snel neusspray in mijn neus. Ik vind de smaak namelijk ook niet altijd aangenaam. Dit hielp voor mij in elk geval wel goed Over ketamine capsules gesproken. Enkele weken geleden geprobeerd op een feestje, 300mg afgewogen en een capsule van gemaakt. Ik kan je toch zeggen, ondanks de 3-mmc stond ik 2-3u compleet op de kop. Dansen zat er niet meer in voor mij met m'n wankelende benen. Ik merkte zelf dat ik moest blijven doorgaan met de 3-mmc, anders zou keta de overhand krijgen."
"Ketamine, een drug die ik persoonlijk geweldig vind. Mijn eerste keer was in eind december 2015. Ik vond het zo geweldig dat het van gebruik naar misbruik ging. Het begon met een lijntje die zowat kleiner was dan het vingertopje van m'n pink en het zijn nu lijnen groter dan m'n rijbewijs. Het veel gebruiken van keta begon van april tot augustus waar ik het zo'n 50 dagen heb gebruikt. Soms een puntje soms hele avonden door. Ik zag een probleem ontstaan en ben flink geminderd. Vanaf augustus anderhalf maand niks gehad, sinds dien 4 keer wat ik nog verder wil minderen naar eens per maand. De tolerantie moest snel dalen, helaas zijn ze nog even groot als in Augustus. Wat is de beste manier van aanpak om het te laten dalen?"
"Ik ben best benieuwd naar de hartslag van andere mensen onder invloed van drugs. Wat is je gemiddelde hartslag zonder drugs? Bij welke drugs heb je deze hartslag? Wat is je hartslag in rust en met beweging onder invloed van ... ? (Mocht je van beide het weten) Gemiddelde: 80-90 4-mmc: 130-140 in rust. 170-180 met veel beweging. XTC: 100 in rust. 155-165 met veel beweging. 4-FMP: 115 in rust. 160-170 met veel beweging. Gemeten met een Samsung Galaxy S8+ (infrarood). Meet zo'n 10 seconden. Het is nooit accuraat maar geeft wel een goede indicatie"