Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC/Ketamine & slapen.

XTC/Ketamine & slapen.

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien is het handig typefouten te verbeteren, en wat aan de opmaak te doen, ik vind het moeilijk leesbaar in deze vorm.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen woensdag weer mijn eerste buiten festival gehad! Natuurlijk niet onvoorbereid. ik had 1 pil en een halve gram ketamine gehaald.

Iedereen die ik persoonlijk ken raadde het sterk af om ketamine te doen op een feest maar ik wou het toch proberen.

Rond 15:00-15:30 zijn we aangekomen op het feest, ik had zelf al wat ketamine genomen in de bus.
Eenmaal op het festival besloot ik toch nog wat bij te pakken. De sfeer was gezellig en ik vermaakte me prima. Ik voelde me fijn en lichtelijk euforisch, ik kon prima dansen op de muziek. Ik had ondertussen al een uurtje niks bijgepakt en ik besloot 2 punten te nemen. Achteraf bleek dat niet verstandig, toen ik weer op het festival terrein stond werd het lopen toch behoorlijk moeilijk. Ik ben een tijdje op een bankje gaan zitten en het ging daarna weer prima. Ik ben zo ongeveer doorgegaan tot 8 uur.
21:00, ik besloot toch om xtc te nemen. Ik was behoorlijk zenuwachtig aangezien het weer de eerste keer was naar 7 en een half maand. Ik begon met een kwartje van een roze xtc bar rond de 180-190mg. Een half uur later merkte ik nog niks en ik besloot nog een kwartje te nemen. Om 22:02 maakte ik een foto van m'n ogen met flits en er was niets te zien. Ik ging drinken halen en onderweg naar de kraam sloeg die ineens in. Om 22:13 maakte ik nog een foto en de rode gloed was duidelijk te zien. Ik voelde me heerlijk en wou al m'n maten zo snel mogelijk opzoeken. Het kaakschaatsen begon een half uur later al. Dit is iets waar ik altijd veel last van heb in combinatie met rollen van de ogen. Ik vind het een heerlijk gevoel alleen ziet het er niet echt mooi uit :grin:. De muziek knalde er heerlijk doorheen en voelde me super. Ik had alleen veel last van de benen aangezien ik al een behoorlijke tijd in een koude omgeving zat.
Om 00:00 was het afgelopen en rond 01:00 waren we weer in onze thuisstad. Het xtc gevoel begon al te minderen en besloot nog een lijn keta te nemen. Het voelde alsof ik ineens compleet werd terug gegooid naar het hoogtepunt, ik begon weer super te schaatsen en te rollen met de ogen en voelde me weer heerlijk. Zo zijn we doorgegaan tor 03:00, rond die tijd kreeg de keta overheersing en kreeg het gevoel alsof ik out zou gaan. Tegen 04:00 waren we bij m'n maat. We sliepen met z'n 4en waarvan 3 personen nog een flinke lijn keta zouden nemen. Meteen daarna wouden we slapen. De keta werkte steeds sterker, de dingen waar ik aan dacht werden levensecht, iedere simpele gedachte zag ik. Ik heb mezelf meerdere keren teruggestuurd naar het feest, soms kwamen er ineens enge dingen en schrok ik 'wakker'. Het voelde alsof ik nooit had geslapen en ik merkte nauwelijks verschil tussen het dromen en wakker zijn. Ik dacht dat ik nooit meer kon slapen, alsof ik het vergeten was hoe het moest en wat het überhaupt nog was.
Om 11:50 werd ik wakker en voelde me prima, een beetje moe en een leeg gevoel.

Voor zover de report! :)
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt goed! Was niet helemaal helder haha. Zal het morgen even aanpassen.
S
SnoeischaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als toffe ervaring! De "kitty flip", zoals dit wordt genoemd, staat ook nog op mijn lijstje.

Ik wou laatst ook nog een flinke punt keta nemen voor het slapen gaan, maar uiteindelijk ervan af gezien. Het effect van keta op zich al doet me wanen alsof ik in een droom zit. Wat jij zegt over jezelf terug kunnen laten schieten naar een moment op de dag ervoor en al je gedachtes levensecht zien klinkt wel verleidelijk.. volgende keer ga ik het toch maar eens uitproberen :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."