Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb meer last van slecht geheugen als ik gebruik dan na die tijd. Vooral het uit mijn woorden komen en formuleren van bepaalde zinnen gaat niet zo lekker dan. Na het weekend gaat het ook nog niet zo heel best. Vergeet wel es uit de trein te stappen en laat alles uit me handen vallen. hihi"
"Goed bezig!!!! Je moet alles een x proberen, niet dan?"
"Ehmm ff denken hoor - Caffeïne (dagelijks!! haha wie niet) - Nicotine - Wiet - Alcohol - XTC - Pep - Hasj - GHB - Cocaïne - MDMA"