#1
hey kids,
k ben goed bezig,ben nu op mijn werk van part nor full time overgeschakeld zodat ik dope uit mijn leven probeer te bannen,k gebruik bijna niks meer (max 0.25) in de week.
mor ja ben wel overgeschakeld nor andere dope,mor dit valt in feite vrij goed mee!!lekker j'kes smoren
!!!
mor dit doe ik enkel s avonds,als we lekker knus in ons zetelken liggen.
Dus ja is toch al een stap vooruit,k hoop dat ik er weer geen achteruit ga moeten nemen!!!mor ik vind van mezelf dat ik goe bezig ben
bye bye peepz
k ben goed bezig,ben nu op mijn werk van part nor full time overgeschakeld zodat ik dope uit mijn leven probeer te bannen,k gebruik bijna niks meer (max 0.25) in de week.
mor ja ben wel overgeschakeld nor andere dope,mor dit valt in feite vrij goed mee!!lekker j'kes smoren
!!!mor dit doe ik enkel s avonds,als we lekker knus in ons zetelken liggen.
Dus ja is toch al een stap vooruit,k hoop dat ik er weer geen achteruit ga moeten nemen!!!mor ik vind van mezelf dat ik goe bezig ben
bye bye peepz

ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat het niet makkelijk zal zijn maar heb het geluk dat ik de steun en liefde van veel mensen heb wat niet iedereen heeft,dit was het ff in een notedop,