Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerst 3/4 van een maya en dan paar uur later nog een halve maya en dan tien minuutjes later nog een halve maya.. en 't was m'n eerste keer was wel heftig"
"Jeller zei: ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge? Klik om te vergroten... ben van gent enzo.. naja, kwas er wel heel aan ze maat :P CONSTANTE lachbui, m'n trip was één grote lachbui, muren die invallen, mensen die geen huid meer hebben, etc.. naja vond 't wel heavy, maar had zwaarder verwacht.. nu da ik weet wa 't is in 't volgend verlengd weekend gewoon één steken enzo.. waarde er ook ni phazur op pneumatron?"
"Jeller zei: nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven komt ge ook? Klik om te vergroten... denk 't nie.. ik heb zowa half afgesproken da pneumatron m'n laatste feesje was.. financiele status nul komma nul + examens die er aan komen.. btw, waar kan ik m'n trips laten testen? kheb nog maya's ma als ge da gratis kunt laten testen in gent/belgie zou 'k da mss wel zien zitten"
"Wat is voor jullie het beste pijpje?!"
"met een bong lukt het bij ons altijd zo'n kleine glazen.."
"bij ons.. 1gr , 100euro .. halve .. 50euro.."
"argulas.. begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..) toedels"
"Argulas zei: sober_worm zei: argulas.. begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..) toedels Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Nee, ma nu benk wel benieuwd Een O btw [/quote ge kent ruben nie? als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit toedels"
"Argulas zei: sober_worm zei: Argulas zei: sober_worm zei: argulas.. begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..) toedels Klik om te vergroten... Nee, ma nu benk wel benieuwd Een O btw Klik om te vergroten... ge kent ruben nie? als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit toedels Klik om te vergroten... Nope, ken geen ruben.. Is er nog iemand met mijn nickname dan? Zou wel enorm toeval zijn dan! Ik heb hem namelijk zelf uitgevonden, tis een samentrekking van 2 random fantasy namen (dacht ik, tis al nen hele tijd gelede) Als ge kunt/wilt, laat me iet weten, ben nog altijd benieuwd Klik om te vergroten... tis omda ne maat van mij ook bezig is met 'hoe rook ik het best dmt', en dat hij puur toeval zeker ook het ding had geprobeerd met die glass bubble.. ahja, kga 't hem vrijdag eens tonen hoe het moet"
"neen"