Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoyo laatste 6 maanden ben ik begonnen met wekelijks 3mmc te gebruiken meestal van vrijdag avond tot zaterdag ochtend (soms neem ik ook wel is een extra week pauze). Nauw wil ik niet persé stoppen maar wil zeker van het wekelijks gebruik af omdat ik toch wel klachten merk (paranoia, zich alleen voelen, vermoeidheid, veel zweten, depressie bla bla bla) ik zou naar 2x in de maand willen gaan zou dit de meeste klachten verminderen? ik weet dat ik nog steeds klachten zal helpen maar al veel minder klachten is voor mij prima en hebben jullie wat tips om van het spul af te blijven het is voornamelijk heel moeilijk om er van af te blijven in het weekend ik heb een mindset gekregen dat als ik niet gesnoven heb in het weekend dat hetniet echt een weekend is heb ook geprobeerd om het te vervangen met blowen maar word snel paranoia wrsch omdat ik al klachten hiervan heb door de 3m. Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die me kunnen helpen"
"kuromi zei: Zelf heb ik 'maar' 4 weken elke vrijdag aan de 3mmc gezeten maar de klachten werden al zo heftig dat ik móest stoppen van mezelf. Je ziet jezelf gewoon aftakelen, dat hoor ik ook uit jouw verhaal. Ik sluit me aan bij Manu, pak een paar maanden pauze. Je zal merken dat je klachten na een paar weken al flink verminderen, je wordt minder somber, je huid wordt beter, je krijgt meer energie.. Het is een lastige drug om vanaf te blijven maar denk aan jezelf uit de toekomst. De dips die steeds heftiger worden en de schade aan je lichaam zijn het echt niet waard. Minderen gaat niet helpen, een langere tijd stopp Klik om te vergroten... Cyndaquil zei: Minderen is je verslaving goed proberen te praten. Neem maar van mij aan na lange tijd dagenlijks stimulanten te hebben gebruikt dat het minderen nooit gaat helpen en alleen maar een excuus is om toch te blijven gebruiken. Klik om te vergroten... ja het ding is ik rave vaak sober al geprobeerd maar word vaak moe na een tijdje en minder verslavende middelen zoals xtc werken dan iets te heftig voor mij op zon feestjes daarom wil ik verminderen naar 1-2x per maand gewoon voor op raves te gebruiken."
"Hey hey net een blok hash gekocht maar deze is veel te zanderig valt hele tijd uit elkaar net als zand weet iemand hoe ik dit wat harder en plakkeriger maak bv in koelkast steken ofzo??"
"SpeedyGonzalezz zei: Ik heb zelf 3x coke gedaan, en sowieso 1x daarvan had ik ook alleen maar last van kortademigheid hoofdpijn druk op de borst.. En dat kwam deels door het vele roken van sigaretten erbij. Klik om te vergroten... eergisteren een gram 3mmc misschien heb ik toch een serotonine tekort waardoor de fijne effecten verdwijnen"
"DjYella zei: Daar is je antwoord Klik om te vergroten... ben toch blijven verder snatsen en de positieve effecten zijn terug ben zo confused"
"PsyTekz zei: Word het niet tijd voor een pauze? 2 weken terug coke, gisteren 3-mmc en vannacht weer coke. Klik om te vergroten... zekers nu anderhalve maand genieten van jointjes"
"yo yo dus vond het tijd om toch te stoppen met de snats (3mmc, coke en keta) nu heb ik dit al 3 weken vol maar is er wel 1 ding dat me heel hard stoort en dat zijn me dromen. Ik droom heel raar en heel echt dat ik soms niet weet of het een droom was of werkelijkheid. Het zijn net geen lucide dromen ik kan me dromen een heel klein beetje sturen maar niet zoals een echte lucide droom. De eerste paar dagen na het stoppen had ik ook heel veel last van zwaar zweten tijdens het slapen dat ik zelfs meestal plakte aan men lakens. Zijn deze dingen "normaal" na het stoppen van deze drugs?"
"mitchieee zei: Ik denk doordat je nu wat beter slaapt dus in je rem slaap terecht kom dat je dromen intenser zijn geworden, ik droom eigenlijk bijna dagelijks flink intens met 1x per maand zeker een lucid dream waarbij ik bewust ben van het dromen Klik om te vergroten... bedankt vr je reactie voel me nu al wat geruster!"
"Hey hey daarstraks grammetje coke gekocht om deze nacht wat te snatsen nauw ging het heel goed in het begin maar na 3 uur krijg ik alleen maar de negatieve effecten Zweten, hoofdpijn, etc heb geprobeerd om een uurtje te wachten en dan pas bij te nemen maar nog steeds alleen maar negatieve effecten ook voel ik me plots heel leeg vanbinnen iemand die weet hoe dit kan komen? Mijn laatste keer coke was 2 weken geleden."