Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshash te zanderig

hash te zanderig

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
snuifduif10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey net een blok hash gekocht maar deze is veel te zanderig valt hele tijd uit elkaar net als zand weet iemand hoe ik dit wat harder en plakkeriger maak bv in koelkast steken ofzo??
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
snuifduif10 zei:
Hey hey net een blok hash gekocht maar deze is veel te zanderig valt hele tijd uit elkaar net als zand weet iemand hoe ik dit wat harder en plakkeriger maak bv in koelkast steken ofzo??
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat willen? Klinkt een beetje als wat ik als pollen ken.. heerlijk spul vaak en dan kun je het misschien zelfs klein krijgen zonder aansteker en kan ideaal zijn soms.
Die olie-hash is waarschijnlijk andere plant, ander productieproces maar hoeft zeker niet altijd beter te zijn.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een vlam er lichtjes tegen aanhoud, bubbelt deze dan mooi? En verkleurd het van licht naar donkerbruin?

Dan zit het opzich wel goed.

Verbrand het en word het zwart, en komen er zwarte rookpluimen vanaf dan is het sterk versneden met wie weet wat.

Lichtbruin achtige hasj wat een beetje op kinetisch zand lijkt dat noemen ze la mousse in frankrijk, doorgaans niet de beste kwaliteit maar het hoeft zeker niet slecht te zijn.

Als je deze structuur niet fijn vind kan je een bonk tussen je handen rollen en kneden zodat het een stevigere structuur krijgt, lijkt op een temple ball.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
20220921_163521.jpg20220921_163841.jpg
Lekker kneden en rollen!!
Dan krijg je een beetje zoiets als dit.


Stay high brother!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 56558Bekijk bijlage 56559
Lekker kneden en rollen!!
Dan krijg je een beetje zoiets als dit.


Stay high brother!
Klik om te vergroten...
Ik dacht aan nog lichter bruine versie, die zodanig uit elkaar valt, dat er ook geen balletje van te maken is, maar ik was wel extra blij met dat spul in die tijden dat ik blowde met tabak.

Enjoy life Bro!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manu76 zei:
Ik dacht aan nog lichter bruine versie, die zodanig uit elkaar valt, dat er ook geen balletje van te maken is, maar ik was wel extra blij met dat spul in die tijden dat ik blowde met tabak.

Enjoy life Bro!
Klik om te vergroten...

Ja ik ken het, heb ook vaker zulke zooi gehad.
Zo'n thermo fles met kokend water eroverheen rollen doet wonderen, zoals een soort deegroller.

Dan word de thc wat plakkerig en kan je het kneden, daarna wel goed inpakken.

Het is meer een soort keefhash, wat eigenlijk nog een half jaartje ge-cured moet worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."