Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verwarring alom"
"Mac... zei: Vraag me af of snoepke eigenlijk wel drugs-ervaring heeft en zo ja welke. Klik om te vergroten... ondertussen niet meer zo naief, heb te veel gezien en meegemaakt dat ik er bewust van geworden ben om afstand te nemen van dat wereldje. Ik weet wel 100% zeker dat als ik geen gevoel van verantwoordelijkheid had naar men 2 kindjes ik zeker men vriendje had gevolgd en dat pad had uiteindelijk men ondergang geworden, het is men geluk dat ik alles op latere leeftijd heb mogen ervaren en dat ik het nu probeer te plaatsen. Het blijft en zal altijd blijven facineren, maar als ik zie wat het met sommige mensen doet ......pffff, fucking bruinen !! want daardoor is gewoon alles kapot gegaan, niet alleen voor mij maar voor men vriend die er zograag uit wou komen maar dat wereldje is te vertrouwd en te sterk om telkens neen te zeggen. Heb wel wat uitgeprobeerd"
"Frenky zei: Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt. Klik om te vergroten... Zal ik dit weekend eens gaan huren... laat wel iets weten"
"bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot."
"aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!"
"wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden."
"ik begrijp het ongeloof maar ben 100% zeker. Hoedat komt dat ik zo zeker ben, wel heb nu 14dagen constant met hem gebleven en finacieel beheer ik het geld. Hij neemt wel 25mg mephenon, maar da's oke."
"WildChild zei: siepeltje zei: GRATIS HEROINE voor junks en een jointje mag niet legaal worden wat is dit voor maatschapij ????????? Klik om te vergroten... dat is echt de meest botte opmerking die ik hier heb gelezen, alsof je een heroine junk kan spiegelen aan een joint, en daarbij komt ook nog eens dat het gebruik van soft drugs legaal is, maar het telen ervan niet. Een heroine junk is ziek, op een andere manier dan dat "deze maatschappij" ziet. verder vind ik dat heroine gratis verstrekt moet worden aan junkies, ipv methadon, methadon is alleen een extra verslaving erbij. Klik om te vergroten... Ik geef je volkomen gelijk, een heroinejunk is inderdaad ziek en heroine zou aan hen gratis moeten gegeven worden ipv die chemische troep "methadon".Het helpt hen natuurlijk wel, maar is zeker niet minder schadelijk dan heroine zelf!"
"Bedankt dat je me uitdaagd om over een maand verslag te doen. Ik zal het doen.[/quote] Ik kijk er naar uit !"
"ik vind niks terug over gebruik heroine !!! ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!"