Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sublimo zei: gerrit2 zei: Vooraf neem ik ook altijd een paar biertjes versterkt toch wel het start effect. Daarna ga ik over op water Klik om te vergroten... Dat is niet de bedoeling. Klik om te vergroten... Het is ook niet de bedoeling dat je XTC gaat gebruiken, das ook slecht. Paar biertjes vooraf kan totaal geen kwaad. Maar probeer niet verder te gaan dan licht aangeschoten van tevoren."
"Ik heb gek genoeg nooit echt een kater overgehouden aan XTC-gebruik. Geen dinsdagdip niks daarna. Wel 2 dagen last van m'n kaken en verrotte smaakpapillen maar dat hoort erbij Ik denk vooral omdat dat komt omdat ik het tot nu toe nog niet vaak heb gedaan + dat ik herstelperiode's van ongeveer 2 maanden (soms meer soms iets minder) hanteer. Bij een normale hoeveelheid en een juiste herstelperiode zal je denk ik ook vrijwel geen last hebben van een kater. Wat ik altijd doe na een avond spacen: zoveel mogelijk slapen en uitrusten, veel eten en drinken ook al krijg je niks door je strot. Werkt altijd goed bij mij."
"Telpeva zei: Ok, niemand meer hier? Ah well, had beloofd om te updaten na de groene canadezen: Idd lekkere vibe gehad, gedanst als een bezetene (en er zelfs nog applaus voor ontvangen ), maar niet zoveel social/love buzz als ik bij de BYY had. Over geuren: Anijsgeur is inderdaad direct te herkennen! Mn mdma kristallen ruiken zo goed als niet, alleen een heel klein beetje 'muffig', maar honden kunnen MDMA er zo uitpikken kennelijk! Sterkste pil: Op Partyflock word er uitbundig geschreven over de witte maantjes, en sinds kort ook FastForwards, allebei als het goed is 150 mg+ Maar inderdaad, het is wel echt avond afhankelijk, het valt pas eerlijk te zeggen na meerdere keren dezelfde pil te testen. Klik om te vergroten... Dat laatste geloof ik ook. Je reageert er iedere keer wel iets anders op. Ik heb ook steeds andere tikjes als ik heb geslikt. De ene keer vind ik het heerlijk om aan mn kin te zitten, de andere keer ga ik heel de tijd likken en de andere keer ga ik gewoon zweven met mn kaken als een idioot. En dat allemaal wél gewoon met dezelfde pil (Blauwe YY). Het is elke keer weer een verrassing eigenlijk. Van die blauwe YY hoorde ik er ook een paar zeggen dat ze er geen energie van kregen en wat minder praterig d'r van werden, maar ik heb dat geen moment gehad. Altijd weer hetzelfde heerlijke gevoel. Binnenkort ook maar eens wat canadezen inslaan, goede verhalen over gehoord!"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Na Defqon.1 ervaarde ik wel heel wat vreemde dingen. Vooropgesteld, het mag geen verbazing wekken met een dosis van 400 mg verdeeld over ca. 5 uur: Ik begon echt zwaar dingen dubbel te zien, maar echt zo zwaar dat ik begon te trippen. In de bus op de terugweg ging ik echt hevig hallucineren en rare dingen zien langs de snelweg, als ik m'n ogen dicht deed zag ik alleen maar mensen met hele grote ogen die ineens transformeerden in monsters... een hele leipe 3D-film zeg maar. Die nacht daarna, eigenlijk weer vrij nuchter ging ik slapen en toen kreeg ik weer wat rare "dromen". Iemand gooide in een soort van droom een bal tegen m'n gezicht en het voelde ook echt als een klap en een bal die ik in m'n gezicht kreeg. Vaag Maar het ergste was toch wel dat ik een half uurtje ofzo in mn trip moeizaam kon ademen. Dan kon ik geen lucht meer happen en pas op het laatste moment dat ik net dreigde te stikken, kon ik weer heel gewoon lucht halen. Echt vreemd. Dan begin je gewoon te denken "godver, hoe haal ik ook alweer adem" en wil het maar niet lukken. Was eens maar nooit meer, even een pauze van 6 weken en dan een hele lage dosis op het eerstvolgende feest om dit soort shit te vermijden."