Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aloah luitjes, Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit.. Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please? Groetjes Ashley"
"benzzzy zei: Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen? Klik om te vergroten... Dit had ik ook gedaan uiteraard , alleen bleek dit alsnog niet zo te zijn!"
"transformated zei: Ik ken iemand en die heeft epilepsie en die is altijd opgenomen geweest. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn. Klik om te vergroten... Dit dacht ik ook gewoon! Maar blijkt bij mij niet het geval helaas"
"aloah luitjes Heeft misschien iemand hier ervaring met Solutions verslavingzorg? Bieden hun goede zorg of niet? En waarom wel of niet?Ben erg benieuwd Groetjes Ashley"
"Roze Olifant zei: Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend... Klik om te vergroten... Ze vinden het te risicovol omdat ze niet over de mankracht beschikken om mij tijdens aanvallen te helpen ? vind het allemaal beetje gek"
"heyol zei: Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen? Klik om te vergroten... Ik kreeg als antwoord omdat ze het te risicovol vinden..."
"thnx! helaas hebben ze me afgewezen!"
"inner_search zei: Misschien even vermelden waarom je rehabilitatie zoekt ? Klik om te vergroten... omdat ik onder andere amfetamine net ff te lekker vind"
"aloah gympie, Aha zo zit dat dus, top zo'n snelle reactie Nu kan ik het gelijk aan hem melden dat het zeker door gaat haha! Thank you!"
"Aloa luitjes, Vandaag kreeg ik een bericht van een goede vriend van me , Met de vraag of het mij leuk lijkt om keta staafjes te gebruiken.. (dit word zijn 1e x dus hij kon mij niet vertellen hoe en wat) Ik had tot zijn bericht eigelijk nooit van keta staafjes gehoord Is dit het zelfde als gewoon keta of is de werking hier van anders? Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Groetjess ashley"