Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneed sum help

need sum help

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ken iemand en die heeft epilepsie en die is altijd opgenomen geweest. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn.
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#2
aloah luitjes,

Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit..
Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please?

Groetjes Ashley :stoned:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien even vermelden waarom je rehabilitatie zoekt ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slehcxo zei:
aloah luitjes,

Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit..
Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please?

Groetjes Ashley :stoned:
Klik om te vergroten...
Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen?
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen?
Klik om te vergroten...

Dit had ik ook gedaan uiteraard , alleen bleek dit alsnog niet zo te zijn!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?
Klik om te vergroten...

Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend...
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Ik ken iemand en die heeft epilepsie en die is altijd opgenomen geweest. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Dit dacht ik ook gewoon! Maar blijkt bij mij niet het geval helaas
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend...
Klik om te vergroten...

Ze vinden het te risicovol omdat ze niet over de mankracht beschikken om mij tijdens aanvallen te helpen ? vind het allemaal beetje gek:astonished:
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heyol zei:
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?
Klik om te vergroten...

Ik kreeg als antwoord omdat ze het te risicovol vinden...:sweatsmile:
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Misschien even vermelden waarom je rehabilitatie zoekt ?
Klik om te vergroten...

omdat ik onder andere amfetamine net ff te lekker vind:newmoon:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slehcxo zei:
Dit dacht ik ook gewoon! Maar blijkt bij mij niet het geval helaas
Klik om te vergroten...
Sorry ik bleek toch wat fout te zijn. Er worden wel vaker mensen geweigerd met epilepsie omdat ze het ook niet altijd onder controle hebben.
Die persoon die ik ken zei tegen ik dat hij gewoon zegt dat hij ze epilepsie onder controle had.
Maar voor zover ik weet als je ontwent moet je wel je medicatie pakken omdat er veel meer maar ook veel meer kans is op een aanval, 1 maal niet nemen en door de ontwenning krijg je direct een aanval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."