#1
Ik ken iemand en die heeft epilepsie en die is altijd opgenomen geweest. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn.

Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen?aloah luitjes,
Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit..
Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please?
Groetjes Ashley![]()
Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen?
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?
Ik ken iemand en die heeft epilepsie en die is altijd opgenomen geweest. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn.
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend...
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?
Misschien even vermelden waarom je rehabilitatie zoekt ?
Sorry ik bleek toch wat fout te zijn. Er worden wel vaker mensen geweigerd met epilepsie omdat ze het ook niet altijd onder controle hebben.Dit dacht ik ook gewoon! Maar blijkt bij mij niet het geval helaas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."