Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu mijn vraag is simpel voor iemand die er wat vanaf weet. Ik gebruik sinds 1 maand venlafaxine en heb terug super veel zin om opstap te gaan. Nu ik de combi venlafaxine en ghb ??? ga ik moeten opletten met het doseren van de G ?? grtz Tnx"
"Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? ik vind dit allemaal maar zever als je ghb in drankje doet verpest je bijna gans je drankje ik pak het gewoon puur en daarna geniet ik van mijn pintje of mijn fantake grtz"
"ze hebben het dan toch gedaan ...... de uitslag was 59% ghb . nu kristaliseert hij bij 5graden al volledig uit ...... telkens opwarmen .... als ik hem uit de frigo hall ... pfffff extra werk is we'l klote maar toch kheb het er wel voor over ...."
"http://gallery.wietforum.nl/1239348217/ ... 193654.jpg Mijn G +/- 5graden celcius"
"slechte reactie gbl niet goed gerageerd ..... enigste oplossing uitkoken en terug aanlengen ......"
"yo ik heb eerst dus de ghb gemaakt door gewoon de gbl lichtjes optewarmen en u naoh olossing er mondjes mate bijte voegen. hij werd warm tot 120graden.... maar luister wel ik heb hem daarna volledig terug uitgekookt omdat ik toch wel nog een chemisch geurtje had en het effect een beetje te opgefokt was naar mijn zin en ook door klacht van kamaraad .... nu volledig uitgekookt(tot 130 graden ) en terug aangelengd (op een temperatuur van 40graden) en dan terug laten afkoelen ph was 6.4 en was na het uikoken ook 6.7 bij eentemperatuur van 20 graden was hij heel lichtjes geel en imens stroperig bellen beweegden niet of amper en normaal als ik de g opslaagde in de dievries werd hij nooit volledig uitgekristaliseerd maar nu dus wel had eens getest op welke temperatuur en bleek bij 5 a 4 greden volledig uit te kristalliseren.... heb hem nu 2 maandne want ben nu niet ook de grootste pakker en is nog volledig in takt soms moet ik maar een dikke mes punt pakken van mijn ijsje en ben al lekker leip (ik weeg zo een 65 kg) dus is niet meteen de methode maar gewoon door het uitkoken en terug aanlengen op iets hogere temperatuur dat ik zoveel heb opgelost gekregen en dat i zo zuiver is . hopelijk heb je er iets aan grtz ( gbl was van groningen en naoh uit het kruidvat ).... spijtig dat ik hier net lees dat er geen ghb meer getest word heb wel nog zo een half litertje maar vond het toch leuk te weten en vond het veel veiliger op deze manier GRTz SNELLAh"
"weggooien zou ik niet doen hoe je gebruik gbl en naoh indien gbl ok is kan het enkel zijn dat je gbl niet goed is weg gereageerd . ghb ontbindingstemperatuur ligt rond de 145 graden dus warm hem op tot 135 of zo en je zult de meeste verontreinigingen er uit verdampen indien er dan nog een slechte geur aan is zou ik hem toch ook wel weg smijten ... als je GHB geel is maakt niets uit komt door de temperatuur . En eventueel door kleine verontreinigen .... meer niet ..."
"Weet iemand als jeje ghb kunt laten testen in een korte periode . Overal zie ik testen die uitlopen tot 3 weken voor een resultaat te bekomen. Weet er iemand een plaats kort bij Belgischlimburg om je G te laten testen en toch wel een resultaat te hebben tegen een weekje ofzo. Wil mijne laten testen is lekker dik(lichtjesgelachtig), helder, ruikt neutraal"
"ennas zei: Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul...... Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg. Klik om te vergroten... geen ervaring zou ik toch niet met 5ml beginnen reken is uit ..... ghb =+/-1.3g/ml laten we zeggen dat dan een buisje van 5ml 6.5g weegt. en als daar dertig procent ghb in zit heb je 2.2 gram pure ghb in je oplossing zitten. als je weet dat dosisen varieren tussen 1 en 2 gr ghb per dosis zou ik toch ook zeggen beginnen met 3ml !"
"Manne ... Ik heb weer eens wat ghb voor de manne en ik gemaakt nu heb ik toch wel minder goede commentaar gekregen omdat het niet zo goed effect blijkt te hebben . Maar het rare is dat het net op dezelfde manier gemaakt is als altijd 125°C constant tijdens reactie. Eventjes na reactie laten uikoken. Ph testen.... De ph was tussen de 6-7 dus zit goed . Ik heb het telkens in deeltjes van 100ml gemaakt deze zijn telkens volledig uitgekristaliseerd terwijl ik ze liet afkoelen dus veronderstel goede concentratie . Heb deze telkens terug verwarmt in de microgolf 15sec en opgeroerd en 10ml gedem. water toegevoegd waarna het stroperig bleef en vloeibaar de kleur is lichtjes geel... en de geur is redelijk goed beetje chemisch (dit had ik de vorige keer wel niet).... kan ik dit weg krijgen duid dit op iets slechts ... ? Wie weet wat er mis is met mijn vloei....? grtzz let me know..."