#1
dat dacht ik ook al drientje .......
maar mn ontstoken maag is er gekomen door stress heeeelllll veel stress en veeeeeeeeeel te veelllll wiet roken .....
grtz !
maar mn ontstoken maag is er gekomen door stress heeeelllll veel stress en veeeeeeeeeel te veelllll wiet roken .....
grtz !