Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaagzweer/ontstoken maag +GHB

maagzweer/ontstoken maag +GHB

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat dacht ik ook al drientje .......


maar mn ontstoken maag is er gekomen door stress heeeelllll veel stress en veeeeeeeeeel te veelllll wiet roken ..... :rolleyes:



grtz !
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het echt slecht om ghb op een ontstoken maag te nemen ?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is echt wel slecht ja. Je maag moet helen en als je er dan nog eens extra troep in gaat gooien kunnen er alleen maar meer complicaties ontstaan.
T
TududumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Svali zei:
Dat is echt wel slecht ja. Je maag moet helen en als je er dan nog eens extra troep in gaat gooien kunnen er alleen maar meer complicaties ontstaan.
Klik om te vergroten...
En wat voor complicaties precies? Lekker onderbouwd...
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk gewoon dat ie bedoelt dat je het alleen maar erger kunt maken .

ghb is toch gewoon een zout ? Na/GHB en dacht dat het toch omgezet werd naar water ? niet ?

ik denk persoonlijk dat alcohol toch erger is niet ? :confused:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
En wat voor complicaties precies? Lekker onderbouwd...
Klik om te vergroten...

ik denk gewoon dat ie bedoelt dat je het alleen maar erger kunt maken .
Klik om te vergroten...

Het is meer een vorm van logica, als jij denkt dat dit nog onderbouwd moet worden...

ghb is toch gewoon een zout ? Na/GHB en dacht dat het toch omgezet werd naar water ? niet ?

ik denk persoonlijk dat alcohol toch erger is niet ? :confused:
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook, maar ik zou de gok niet nemen.
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#7
snellah zei:
maar mn ontstoken maag is er gekomen door stress heeeelllll veel stress en veeeeeeeeeel te veelllll wiet roken ..... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Stress kan ik me nog iets bij voorstellen. Een ontstoken maag door wiet roken lijkt me erg sterk. Na een snelle google search lees ik wel wat over maagslijmvlies en de gevolgen van roken. Veel beterschap
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja als je me een keus geeft tussen alcohol en GHB zou ik voor de GHB gaan.

Maar ik hoef niet met een maagzweer rond te lopen. Ik vind het toch wel fijn dat alles in mijn lijf werkt zoals het behoort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."