Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in een pil zit toch ook kristal of niet?????"
"drlove zei: Tnx. Ik zal dan w8en tot de MDMA ver is uitgewerkt...En dan aan de snelle. tussendoor nog lekker wat fruit snoepen(als ik het af krijg). ik ga erna nog naar huis met de wagie. hoe lang voor het rijden kan ik het beste niks meer nemen??? en is de dip de dagen erna heftiger dan na alleen MDMA nemen??? Klik om te vergroten... ik zou juist een klein lijntje paken voor dat je gaat rijden zodat je wat helderder bent"
"en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule"
"in een niet zo goede pil zit al 60 mg mdma"
"ja sorry hoor maar 50 mg vind ik echt te weinig ik gooi me op q-base ook een van 200 mg dan weet ik inieder geval zekker dat ik lekker ga ik herhaal in een slechte pil zit al meer dan 50mg kijk als het nou zijn eerste keer ik ok"
"Mr 187 zei: snatsy zei: en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule Klik om te vergroten... Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen? En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+ Klik om te vergroten... je kent alleen maar pillen met 120 mg maar 50 mg per cap vind je genoeg"
"goed zo zeg het ze maar mr sossa PS de sos is lekkerder dan gister"
"heb je niks gehaald dan om 21 is hij klaar met trainen lol heb maar gelijk een hele gehaald :P :P :P"
"krijg net me fax binnen :P"
"ja dat is heel braaf van je inderdaad ne ik hou me dit weekend een beetje in ff wat serotine sparen voor Q-base lol"