#1
op zonnebloem olie moet je je compressiemotor =LEES= de dieselmotor op laten rijden.
Stonie
Stonie
stinos zei:uitleg ?
Menselijke uitwerpselen zijn geen goede mest gebleken. Ik heb het niet zelf geprobeerd, maar het schijnt zo te zijnslunse zei:groeit ie beter als je schijt in je bloempot?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."