Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"na een weer uitgelopen avondje met mijn vriendin heb ik dus nu eutylone gebruikt, ik kreeg een gram gratis erbij toen ik had besteld. Ik had 3cmc en miauwmix besteld en dat is beide op gegaan door ons samen dat was allebei als het goed is 1gram of 1,2 best veel al.. we begonnen denk ik rond 10 uur savonds en het is nu 10 voor 5 in de avond, ik heb dus maar eutylone geprobeerd omdat het er was en tijdens dat ik het nam was ik aan het googelen er over en vond ik het toch wel spannender dan 3cmc. Ik denk dat ik niet meer op een piek kom door de andere drugs in mijn systeem maar het enige wat ik voel is dat mijn lichaam een beetje trilt mijn zicht is nu ook wazig en ik ben een beetje misselijk, gelukkig kots ik niet snel maar het voelt niet zo geweldig terwijl ik mij tegelijkertijd ook wel weer ontspannen voel ergens, beetje lastig om uit te leggen. Ik ben ook wel een heel gevoelig persoon en toch ga ik elke keer een beetje over de grens heen maar vandaar dat het trillen misschien alleen bij mij voor komt."
"Ik moet nu ook een oog dichtknijpen om te kunnen lezen of het beeldscherm inzoomen"
"Fisherman's friend zei: Miauw mix geeft een heftige comedown ,zelfs depressieve gevoelens na uitwerking van lagere dosering. Het is al een combinatie van 3cmc en 4emc of zoiets (zelf één keer geprobeerd en nooit meer). Het wazige zicht komt bijna zeker doordat je dingen aan het combineren bent. Stop nu aub met gebruiken want bij elk snuifje worden deze effecten erger. Ik kan dit zeggen omdat ik er zelf ook ervaring mee heb. Klik om te vergroten... thanks ik ga ook stoppen nu dit was trouwens ook mijn eerste keer dat ik miauw mix heb geprobeerd (wat een snelle reactie trouwens)"
"dupont zei: Nah. Gewoon veel te veel gebruikt. Ik kreeg het ook vaak na een coke binge zonder te combineren. Klik om te vergroten... ik ook alleen dan had ik wel wat biertjes gedronken weet niet in hoeverre dat echt invloed heeft"
"PsyTekz zei: Teveel in 1 combinatie. De eutylone na 2 verschillende middelen in een combinatie is gewoon teveel. Daarom wazig zien, trillen,... beter niets meer nemen goed drinken, goed eten en slaap pakken. Klik om te vergroten... ja in het moment vergeet je dat soortvan ookal weet je het wel ga je er lax mee om naja ik dan. heb alleen echt altijd een probleem met slapen het lukt mij gewoon niet terwijl mensen om mij heen dan al 5 uur liggen te slapen"
"Hi iedereen, ik heb een capsule lyrica en vraag me af hoeveel ik hier van moet nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit ook aan methylfenidaat, hoe gaat dit samen? En moet ik gewoon het poeder uit de capsule halen en het nemen of moet het echt samen met de capsule genomen worden"
"Hoooi iedereen dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik zat te denken en vroeg mij af of er dingen of manieren bestaan om er niet zo verdrugst uit te zien na een paar uurtjes van gebruik. Kan je het op een manier meer verbergen of verminderen?"
"plex zei: Haalbaar: Bril, of iets wat je hoofd/gezicht minder zichtbaar maakt. En pet zou bijvoorbeeld kunnen omdat je en je hoofd/ogen in de schaduw hebt, en dat je je gezicht van sommige hoeken helemaal niet kan zien. Naar mijn idee is het gezicht hetgeen wat het meest misvormd is door drugs. Een cappuccino, zelfde idee als pet. Een cappuccino bedekt ook nog eens je kaken een beetje. Verder niet aan een stuk doorpraten, niet al te veel om je heen kijken. Gedraag je eigenlijk zoveel mogelijk zoals de mensen om je heen. Klik om te vergroten... thanks voor de tips alleen kan ik niks van dit doen want ik moet werken in een winkel"
"plex zei: Wanneer heb je voor het laats genomen, hoeveel heb je genomen, via welke ROA? Klik om te vergroten... denk anderhalf uur geleden via de neus"
"plex zei: Dan heb je op zich nog wel redelijk tijd ook al hangt het heel erg af van je doseringen en of je meerdere keren hebt bijgeplakt. Waarschijnlijk zal je er wat duf uitzien met hangende wenkbrauwen, maar dat duit niet perse op dat je drugs hebt gebruikt. Het is sowieso grotendeels uitgewerkt na die periode. (je hebt 5 1/2 na je laatste keer bijnemen tot je moet werken, nasaal werkt 4MMC C.A. nasaal 4/5 uurtjes), de 4MMC zal dus grotendeels uitgewerkt zijn als je moet werken, je ziet/gedraagt je misschien wat anders maar dat heeft iedereen weleens. Of je moet erg veel genomen hebben, dan is het lastiger. Probeer je er vooral niet al te druk om te maken, stress is nog het meest opvallend Klik om te vergroten... nou kleine update ik sta net op poets mijn tanden en krijg het ineens super heet en val bijna flauw 2 x achter elkaar dus ik ga niet meer werken, ene probleem opgelost maar ik heb dit echt nog nooit gehad"