Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen resultaat ez test, beetje verward nu

geen resultaat ez test, beetje verward nu

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Karentje zei:
Tot mijn verbazing verandert die kleur dus niet na een puntje ketamine toegevoegd te hebben. Volgens de verpakking moet de vloeistof rood worden. Er gebeurt helemaal niks. Het lijkt me nochtans straf dat ik geen ketamine zou hebben.. Wat is jullie ervaring met ez testen?
Klik om te vergroten...

In EZ Ecstasy zit marquis reagens en dat verandert niet van kleur als het met ketamine in aanraking komt. Het zou wel moeten bruisen, maar dat is bijna niet te zien bij die EZ-testjes omdat er zo weinig in zit.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is zo'n EZ test dan precies? Is dat gewoon een kleine hoeveelheid van een bepaalde reagent voor snel en makkelijk gebruik?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
gomega zei:
Wat is zo'n EZ test dan precies? Is dat gewoon een kleine hoeveelheid van een bepaalde reagent voor snel en makkelijk gebruik?
Klik om te vergroten...

Ja, EZ Ecstasy is een glazen buisje waarin wat marquis reagens zit.

https://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/Marquis_reagens
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ja, het is een glazen buisje waarin wat marquis reagens zit.

https://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/Marquis_reagens
Klik om te vergroten...

Maar je hebt verschillende varianten. In EZ test LSD & Indoles zit ehrlich's reagens, wat roze/paars verkleurd als het in aanraking komt met LSD(-derivaten).
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ez test was natuurlijk wel voor ketamine. Maar ik heb ontdekt dat het beter resultaat geeft als je een puntje poeder in een doorzichtig flesdopje ofzo doet en de marquis reagens er gewoon bovenop giet. Had trouwens ook een test voor versnijdingsmiddelen gedaan en daar had ik wel duidelijk resultaat: er zit lidocaine in wat kan kloppen volgens wat ik op internet lees.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Maar je hebt verschillende varianten. In EZ test LSD & Indoles zit ehrlich's reagens, wat roze/paars verkleurd als het in aanraking komt met LSD(-derivaten).
Klik om te vergroten...
Ah oke, ik heb zelf thuis gewoon een aantal flesjes met verschillende reagens die ik altijd gebruik. Als je een aantal verschillende reagens gebruikt ben je een stuk zekerder wat je nu precies hebt en kun je er wat makkelijker achter komen of het vervuild is, dus daarom gebruik ik nooit die EZ tests.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#7
die reagents zijn zuurmeters. je kan ze overal kopen, ik heb de 7delige panel maar vind die reagents waardeloos. het enigste wst betrouwbaar is is testservice. die reagents reageren veel te sterk op een kleur en geven dan een vervalsing op.
ik had dat steeds met cocaine, kwam altijd een amphetamine cut uit. tot ik uiteindelijk service ging en was zuivere coke. dus die zuurtesten zijn zonde van je geld
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste forumleden,

ik wil ketamine gebruiken vanavond en heb zonet even proberen testen of het poeder welk degelijk ketamine is met een ez test. Tot mijn verbazing verandert die kleur dus niet na een puntje ketamine toegevoegd te hebben. Volgens de verpakking moet de vloeistof rood worden. Er gebeurt helemaal niks. Het lijkt me nochtans straf dat ik geen ketamine zou hebben.. Wat is jullie ervaring met ez testen?
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
het begon rood te kleuren nadat ik meer had toegevoegd. Maar alsnog vind ik deze test waardeloos. Bijvoorbeeld rood en bruin kun je al dooreen halen. Heb het me geriskeerd en wat (hopelijk) keta gesnoven. Topic mag dus dicht, want weet ook wel dat niemand hier weet wat ik in huis heb gehaald haha.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Testen bij het testcentrum is verstandig in dit geval. In alle gevallen eigenlijk. Wie weet heb je nu iets gevaarlijks genomen.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja eigenlijk wel, maar ik had echt vertrouwen in die ez test. Maar het was dus een teleurstelling en riep alleen nog meer vragen op. Maar ik denk eigenlijk dat ik klaar ben met illegale drugs. Het effect bevalt me gewoon niet. Heb steeds hoofdpijn en misselijkheid. Heb hier nog coke en mephedrone liggen en die zal ik nog wel proberen. Maar als dat ook niet bevalt, stop ik ermee.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#12
die EZ testers zijn waardeloos, meestal buiten datum en reageert hoogstens nietmeer. gewoon testservice inbrengen en als je resultaat hebt gewoon kijken wat je gaat doen.
ik ben ook klaar met die substanties! das lek voor een paar tijden! maar jaren aan een stuk wegen op tegen het menselijk lichaam!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."