Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@acht.zes gy draait nu ook al enkele jaren mee op deze forum eh?"
"ja neen lach er maar allemaal mee maar denk dat ik er een aantal heb gehad maar ik functioneer nog goed op werk/huishouden! en ik ben niet agressief! maar vind het zooooiets real life hebben! het lijkt echt meer dan gewoon "hallucineren" een psychose is voor mij echter dan "hallucineren""
"neen wat achtzes altijd zegt klopt. het zegt allemaal niks! ge moet het naar testservice brengen en dan weet je het en dan nog kunnen er altijd afwijkingen zijn in de percentage. ik had overlaatst 76% met verschillende bijproducten de coke was hard en ruikte naar lijmachtig substantie. maar het geurde. geen levamisole,phenacetin of wat dan ook enkel "bijproducten". ik heb 2lijnen ervan genomen en vond hem slecht. werd er zelfs niet goed van in mijn darmen. bjproducten betekend ook dat de coke verontreinigt was en nogtans was hem 76% maar wss verontreinigd met bijproducten."
"bijproducten = verontreiniging van de cocaine, omdat de cocaine niet goed zuiver gemaakt is. hoe meer bijproducteb des te slechter voor je gezondheid. had dus 76% met een hoop bijproducten en kreeg er verontreininging symptomen van."
"ik heb er last van gekregen van urineweginfectie, moest na de coke heel vaak plassen en naar de wc. bijproducten zijn verontreiniging dus 81% met bijproducten is nog steeds verontreinigt. de geur alleen al vertelt het"
"bijproducten zijn nest die niet goed zijn verwerkt in de coke. en die kunnen meer neven effecten geven dan de coke zelf vind ik"
"ach ja zuivere coke zal niemand hebben of ooit krijgen. ik zit met een urineinfectie van die 76% met byproducten. na 1lijn voelde ik mij al slecht, dus percentage zegt niks over coke. ge kunt 60% hebben en die kan heeeeel goed zijn rn ge kunt 80% hebben die baggerzooi is"
"goede cocaine , da weet ik niet of dat bestaat hier in europa. ne gozer kwam mij vertellen dees ; ik heb colombiaanse,boliviaanse en peru coke. colombiaanse is punchy, peru is smooth en bolivian was speed just. en hem zei dat colombiaanse veel van gepakt wordt door doaune en dat crisis is en zomer de prijzen omhoog gaan en heel diene zever. wa weet ge nu welke origini de coke heeft voor mij is da allemaal hetzelfde! wa ik wel kan zegge is da de coke idd hoger percentage heefr dan vroeger maar veeel slechter van effect op mij heeft. na 2-3 lijnen moet ik stoppen ermee terwijl ik vroeger ne halve gram of ne gram onder mensen kon delen. en ik ben nu ook 2uur zoet met 1 mespuntje bijna , en ik die dacht dat er altyd versnijdingen bij waren. met deze wat ik getest heb enkel bijproducten , tzal allemaal van die bijproducten afhangen hoe het aanvoelt. maar deze ( 76% ) vind ik slecht. ofwel ben ik niet voor coke ofwel zit er iets in van akaloids dat de high verpest. ik voel da vooral op mijn borst, zo ne druk op mijn borst en een hoofd space. ma ni zo lichaamelijk energie. het is niet dat ik van het 1 kastje naar het ander loop. en dan begint mijn gedachten weer negatief te denken en wordt ik paranoia. dan begin ik te denken dat mensen mijn gebruik spioneren of politieshit ofwel mijn buren. het is altyd dat zelfde paranoide gedachtenpatroon. denk dat het eerder routinne is geworden. na de wc gaan hoort er ook bij de laatste tijd. na 1 lijn na 5minuten alles eruit langs achteren en na klein 2uur met een angstige buzz te zitten beginnen mijn hersennen terug naar het poeder te vragen"
"WAZA zei: Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik. Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet.. je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt. je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets. Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is Klik om te vergroten... coke is rotzooi tenzij je echte goede coke hebt fie goed euforisch is! maar deze is nergens meer te vinden!"
"die EZ testers zijn waardeloos, meestal buiten datum en reageert hoogstens nietmeer. gewoon testservice inbrengen en als je resultaat hebt gewoon kijken wat je gaat doen. ik ben ook klaar met die substanties! das lek voor een paar tijden! maar jaren aan een stuk wegen op tegen het menselijk lichaam!"