Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik wil ook heel graag 1p-lsd proberen maar weet niet of hoeveel ik moet proberen. ik wil begingen met 75mg ik heb nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen dus vond 75 wel goed om me te begingen. en wat kan je verwachten van 1p-lsd en wat is leuk om te doen als je tript op 1p-lsd kan je het ook combineren met nicotine"
"Hippie Langwaus zei: Hoi @sep-420, Ik neem aan dat je 75 microgram bedoelt. Dat is al een dosis waar je best van onder de indruk kunt zijn. Op zich een prima dosis voor een eerste keer. Maar iets van 40 microgram zou ook kunnen als jeiets voorzichtiger zou willen proberen, maar toch effecten wilt ervaren. Ik ben zelf nogal voorzichtig met voor mij nieuwe middelen. Ik gebruik liever te weinig en kan dan altijd een volgen Klik om te vergroten... VanTegenNaarLiefhebber zei: Ik ben begonnen met 125ugl. Was best intens. Ik werd erg misselijk en ben na de misselijkheid in de wolken gaan liggen (mn bed). Ik had het prettiger gevonden dit alleen te doen, omdat ik mij erg ge-judged voelde door mijn tripsitter. (Dit was overigens totaal niet het geval, maarja lsd.. Laten nog lagere doseringen gedaan op festivals, maar in lagere doseringen vind ik het al snel minder interessant. Mischien omdat ik 'hoog' ben begonnen? Iig het algemene advies met tripmiddel is start low. Klik om te vergroten... oke dank je wel dit helpt me het een beetje te begrijpen. ik denk dat ik tussen de 40 en 70 begin"
"dit is dus de reden waarom ik het aan andere mensen vraagt die der meer verstand van hebben"
"ik denk dan dat ik 75ug de helft van eentje. eentje is 150ug een bodyload maakt mij niet heel veel uit als het maar niet de hele trip aan duurt"
"Mindless zei: 75 mg zou ik niet doen. 75 mcg is een mooie startdosering though. Wat zijn je plannen? Ken je mensen met ervaring? Ga je samen met iemand/anderen trippen? Heb je anders een tripsitter of tenminste iemand die je kan benaderen mocht het niet zo fijn gaan? Wat je kan verwachten van 75 mcg is een vrij lichte trip, maar je zult waarschijnlijk wel dingen merken: Zicht en gehoor zijn versterkt, je hebt energie, je kunt euforisch worden, eventueel kun je al wat kleuren en patronen gaan zien als een soort overlay over je gewone zicht heen. Je kunt een versterkte liefde en appreciatie voor de mensen, dieren en dingen in je leven ervaren. Muziek kan veel beter/mooier binnenkomen bij je. Maar niets is gegarandeerd met een tripmiddel zoals (1P-)LSD. Het kan verschillende kanten op. Het kan mogelijk ook te weinig zijn voor jou persoonlijk, mocht je er vrij ongevoelig voor zijn. Maar een eerste keer is het aan te raden voorzichtig aan te doen. Je kunt altijd een tweede keer voor 100 mcg gaan, als 75 mcg niet genoeg is voor jou persoonlijk. Bijnemen zou ik echt even laten, ook mede omdat je lichaam na inname van de stof er tolerantie tegen opbouwt. Je kunt het vast combineren met nicotine maar ik ben geen roker en weet ook niet wat voor effect dit heeft. Even iemand anders afwachten wat betreft deze vraag. Klik om te vergroten... dankjewel voor de informatie ik ken niemand met ervaring maar heb wel iemand die ik goed ken en wil deze vragen om mij te trip zitten. en ik bedoelde 75 micro gram bedoelde ik kan je ook een kater er van krijgen want ik heb wel gehoord dat je de volgende dag even moet herstellen. zijn mijn emoties dan minder"