Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een dik uur geleden 1 pellet genomen. Het begint een beetje te werken nu. Ben zeer benieuwd naar de loop van de nacht."
"Nog steeds niet kunnen slapen en hier maar even wat posten dan. Ik Had na een paar uur het gevoel dat het niet zulk sterk spul was. Er gebeurde weinig met me nog alleen als ik goed in de muziek zat had ik het euforie gevoel. Om iets voor 12 begonnen met 1 pellet en om half 3 nog 1. Toen de 2e begon in te slaan was ik de weg even helemaal kwijt. Ik heb de rest van de nacht super strak gestaan maar de muziek voelde ook zo heerlijk aan. Dit was de eerste keer dat ik naar een dubstep party ben gegaan. Ik voelde de beats door me lichaam heen gaan leek het wel met af en toe wat uitschieters er bij dat ik even niet meer wist waar ik het moest zoeken. Het is ondertussen half 11, dat is =/- 11 uur na de eerste en 8 uur na de 2e. Me kaak is nog beetje nerveus en een droge keel waar je U tegen zegt. Slapen zit er voorlopig nog niet in helaas. Het wachten is nu tot me ogen er weer normaal uit gaan zien en ik me weer kan vertonen in het huishouden"
"Ik moest vrijdag avond weer werken en door de weinig slaap voelde ik me wel kut. Ik ga ook erg het gevoel alsof ik steeds moest overgeven. Voor de dagen er na wel een super droge bek maar voor de rest nergens last van."
"Paddo's zijn toch niet heel lang geleden illegaal geworden om het feit dat er te veel doden door vielen juist omdat het zo makkelijk verkrijgbaar was."
"Ik ben ondertussen weer thuis. Me kaken gaan nog flink te keer en kan absoluut niet stil blijven liggen. Het is 7 uur na inname en ik ga nog super hard. Het werkt sowieso veel langer dan x"
"Kan iemand mij een pm sturen met een betrouwbare site om dit te kopen. Ik heb rond gezocht maar kan ervaringen vinden."