Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"twenty4seven zei: Ik ben een heeeeel stuk jonger als jou. Maar 1 ding wat ik 100% zeker weet, is dat ik NOOIT in mijn leven heroine probeer. Niet alleen omdat het "heroine" is, niet alleen omdat het zo verslavend is, maar gewoon omdat het in mijn hoofd staat als een drug waar je niet aan moet beginnen. En ik zou er écht alles voor doen om nooit aan die shit veslaafd te worden... Succes in ieder geval met je stufff.. meer kan ik nie zeggen Klik om te vergroten... Bovenstaande heb ik ook altijd geroepen verder vrijwel alles geprobeerd onder het motto van alles een keer proberen. Nu zit ik vast aan de heroïne probeer er nu vanaf te komen hier vertel ik hoe viewtopic.php?f=41&t=29053 ik wilde dat ik er nooit aan was begonnen. ik kan qua drugs maar 1 advies geven het is bijna allemaal leuk met mate bruin is inderdaad na 1 keer al te erg. en voor mensen die verslaving gevoelig zijn zoals probeer het niet is de enige oplossing R"
"@seth: volhouden man en vraag anders medicatie -naltrexon tegen opiaten -refulsal/antabus tegen drinken of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed. een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik. Roger NA for Life"
"Hoi allemaal, Ik ben man 37 jaar en 21 jaar actief gebruiker en verslaafd mijn middelen waren altijd Drank dan Coke en dan alles wat maar voor handen was. dit is jaren zo gegaan zonder dat ik echt serieuse pogingen ondernam om te stoppen. tot begin 2009 ik stond op het punt mijn leven voor de zoveelste keer weg te gooien en heb eindelijk aan de bel getrokken. heb alles opgebiecht aan mijn beste vriendin heb iedereen in mijn sociale kring gebeld en vertelt dat ik verslaafd ben en dat ik er wat aan wilde gaan doen. Voor de meeste was het niet echt nieuws natuurlijk maar dat ik er wat aan wilde doen wel. ik ben toen opgenomen in de detox en na 10 dagen voelde ik me top en dacht dat was het dan 12 weken niks gebruikt en ging weer voor gaas. daarna nog enkele malen de detox gedaan en enkele malen zelf afgekickt. Via een behandeling in een kliniek in monster van 14 weken in het programma van de NA terecht gekomen en dat ging met vallen en opstaan redelijk goed. de 1ste keer 45 dagen 2de keer 89 dagen 3de keer 160 dagen ennu was ik goed op weg naar een half jaar en ben ik voor gaas gegaan met bruin. dit speelt nu een week of zes heb twee keer geprobeerd thuis te stoppen ben super ziek geworden en schrikbarend veel afgevallen. ik heb nu net een derde poging gedaan maar ik kan het zo niet meer wordt er gek van maar kan het niet alleen. nu las ik over afkicken onder narcose wie kan me daar meer over vertellen?? En mocht dat het niet zijn en de gewone detox heeft geen plaats wil ik het nog wel een keer proberen maar heeft iemand dan nog tips en trucs om het wat dragelijker te maken? Mijn dank is groot R"
"Inderdaad trippelh beetje lauwe reacties. Ik vroeg alleen maar om wat tips professionele hulp heb ik alweer 1,5 jaar zoals ik schreef. Maar vanmorgen gelijk gaan bellen en morgen heb ik een intake in Amersfoort voor afkicken onder narcose. heb ook wel gemerkt nu dat bruin echt niet mijn ding is dus ik hoop dat ik het daarna kan laten voor wat het is ik geef toe dat ik het zwaar heb onderschat. thx anyway R"
"Goede avond medeverslaafde/geïnteresseerde, Ik heb gisteren dus mijn intake gesprek gehad over afkicken onder narcose ik moet zeggen snap het nu veel beter en het bestaat in Nederland inderdaad nog niet zo lang en de reguliere verslavingszorg (brijder, parnassia) doen het niet volgens mij. De bedoeling is dus dat je eerst medisch wordt onderzocht bloed en hartfilmpje longfoto etc. vervolgens krijg je een psychische analyse en je gebit moet 100% in orde zijn. vervolgens brengen ze je 6 uur onder narcose en krijg je medicatie toe gediend 6 uur narcose is al niet goed voor je lichaam en de versnelde afkick is helemaal een aanslag zeggen ze. Na deze behandeling krijg je een implantaat welk je zelf moet betalen =/- 300 euro met naltrexon of zo iets zodat je niet kan gebruiken anders wordt je ziek en je ondervind er geen plezier meer van. Dit was optie 1 de tweede mogelijkheid omdat ik nog maar kort aan het bruin zit maar wel aan gemiddeld 4 gr per dag is afkicken met soboxtone een half opiaat als ik het goed begrepen heb. eerst weer medische onderzoeken vervolgens stoppen met bruin en zodra ik ziek wordt opbouwen met soboxtone om die na 10 dagen weer af te bouwen. wel met begeleiding van thuis (moeder en vriendin) dit is de optie die ik ga doen onder narcose is meer bedoeld voor diegene die al 20 jaar aan bruin zitten. Als jullie willen zal ik hier gaan vertellen hoe ik het vind en of het slaagt ik merk zelf dat er weinig te vinden is aan goede ervaring verhalen dus wie weet help ik nog iemand hiermee. ik moest verplicht twee dagen nadenken en morgen is de tweede dag dan vertel ik wat ik besloten heb en dan wordt ik zaterdag gekeurd. tot zo lang gebruik ik zo min mogelijk en probeer gewoon de dag door te komen, ik heb me lelijk vergist in bruin en hoop dat ik er zo vannaf kan komen ben zeker wel gemotiveerd. bedank voor het lezen R"
"Zo maar weer de D bellen begin weer te zweten en te trillen zou wel weer eens lekker willen slapen en eten eten onder invloed gaat redelijk lijkt alleen niet te blijven zitten ben nu in ongeveer vier weken van 95 kilo naar 79 gegaan broek valt gewoon van mijn reet af ben in jaren niet zo dun geweest. hoop echt dat dit de oplossing wordt ik zou willen dat we al twee weken verder zijn. R"
"Goede avond mede verslaafden en geïnteresseerde, Vandaag zondag rustige dag gehad zo min mogelijk gebruikt al moet ik wel de drang om een goed afscheid feestje te bouwen in de hand houden. Ik heb gisteren de medische keuring gehad die er voor nodig is om te starten en daar ben ik doorheen. morgen krijg ik voor de zoveelste keren een psychische intake verloopt dat goed dan krijgt mijn moeder de medicatie en kan ik stoppen met bruin. Dan is het afwachten tot ik ziek wordt volhouden en als het niet meer gaat opbouwen suboxone. stabiliseren om vervolgens weer af te bouwen dit alles in een tijdsbestek van 14 dagen. vervolgens gaan we aan de revia en is gebruik nutteloos. Ik hoop dat i9k het vol ga houden dit keer ben wel heel erg gemotiveerd zelfs nu nog als ik weer alleen thuis zit achter mijn pc. Morgen weer meer gegroet R"
"Bedankt Eend je hebt gelijk hoor clean blijven is de oplossing het is ook wel enkele malen gelukt en ik weet inmiddels ook wat voor mij werkt baal alleen als een stekker dat ik aan dat bruin ben begonnen alle receptoren in mijn hoofd stonden gelijk een feestje te bouwen. Ik moet nu afkicken met medische begeleiding lukt niet zonder en is ook gevaarlijk. heb dat 1 keer met alcohol onderschat en heb toen twee insult gehad ook geen pretje. ga het deze week gewoon doen met de suggesties die ik heb gehad en de hulp die ik krijg en dan ga ik me er 110% voor inzetten dat het voorgoed over is. R"
"Ben maandag inderdaad gestart afkick sloeg al vrij snel in en ben dus gaan opbouwen met de suboxone dat hielp wel al heb ik eigenlijk gewoon drie dagen in een soort coma rondgelopen in huis en vooral op bed gelegen gisteren kreeg ik een hogere dosis volgens schema van de suboxone en ik ging eigenlijk gelijk out voor mijn gevoel lag ik tv te kijken op bed maar ik nam de dosis in om 11:00 en ineens was het 18:00 uur gelijk gebeld en gevraagd of we de op-afbouw konde3n aanpassen vandaag nog zo'n zelfde dosis gehad dat ging veel beter ik ben vandaag weer bij gekomen gedoucht geschoren en veel gegeten vannacht zal ik waarschijnlijk niet slapen maar als je dat weet van te voren valt het wel mee heb ik vaker aan de hand gehad. morgen mag ik al suboxone gaan afbouwen en zondag/maandag is dan mijn eerste 0-dag na 8-10 dagen mag ik starten met natrexone(revia) en dan heb ik het ergste gehad ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg bevalt deze manier van thuis detoxen het is wel nodig dat je goede begeleiding hebt in mijn geval mijn moeder Ben blij dat ik deze stap genomen heb en op deze manier vroeg van die rotzooi af ben. R"
"Tufnut bedankt voor je reaktie, Inmiddels 8 ,md verder het gaat allemaal lekker vindt het heerlijk om zo van de vroege zomer te genieten, en niet achter dichte gordijnen para met de pijp of pakje. thx all"