Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel 3mmc gehad."
"Torchic zei: Heb je het ook laten testen bij een testcentrum? Klik om te vergroten... Ik heb het niet laten testen bij een testcentrum"
"Dan ga ik het een keer laten testen."
"Ik ben altijd in voor een gezellig praatje"
"29 gram"
"Kan ik weer een tijdje mee."
"Koffieb00n zei: Is dat coke of miauw? Klik om te vergroten... Het is coke."
"Koffieb00n zei: Ziet er wel echt als vieze bende uit haha, maar goed zegt niks over de kwali Klik om te vergroten... Het zijn bolletjes, haha."
"Het is makkelijk te breken."
"PsyTekz zei: Ziet eruit alsof het uit iemand zijn kont gekomen is 🤣🤣. Klik om te vergroten... Valt wel mee hoor. Hahaha"