Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hej mensen! Ik ben nieuw hier, net aangemeld en heb ff snel gekeken of dit topic hier misschien al tussenstond, maar niet zo snel gevonden dus start ff een nieuwe. Sinds december gebruik ik xtc, heb 't sinds die tijd een x of 7 gebruikt. Eerst een halve, daarna anderhalve, daarna een xtje ghb erbij, en daarna een xtje van 8 uur 's avonds tot 11 uur de volgende ochtend doorgegaan met xtc en g. Sinds die tijd merk ik aan mezelf dat ik steeds onzekerder wordt, terwijl ik juist altijd best een zekere meid was. Ben sneller bang, voel me vaak dippig, en ben overspannen geraakt waardoor ik niet meer naar school kan (!!) en juist net aan 't afstuderen ben. Ik ben bang dat alles invloed heeft om mijzelf en heb vaak stemmingswisselingen en huilbuien. Zou dit in zo'n korte tijd hiervan kunnen komen? Mijn vriend beweerd dat dat absoluut niet zo snel mogelijk is, maar ik wil graag wat meer meningen, want eigenlijk sta ik niet volledig achter zijn mening en kan ik zelf wel iets verder kijken dan mijn neus lang is (gelukkig ). Ik heb trouwens niet echt de neiging om er naar te grijpen als ik me slecht voel ofzo. Ik vind 't leuk om te gebruiken, maar kan er wel afblijven zeg maar. Bedankt voor jullie reacties alvast."
"Ah ok, zal in vervolg ff opletten waar ik 't plaats, dacht dat 't hier tussen zou passen misschien. Zo'n vermoeden had ik zelf eignelijk ook al, wou 't ff vragen in ieder geval!"
"Als je na 4 pilletjes, 2 buisjes G en 3 snuifjes Speed hallucineert als een gek... Ken je die videoclips van lady gaga en nog zo'n andere gozer waarin de ogen veels te groot zijn voor bij 't passen van 't hoofd? Ik zag de rest van de tijd alleen maar mensen met één groot oog en één mini oog, gezichten waren heel erg richting de zombies van de clip Thriller, en 't leek alsof iedereen een doorzichtige plastic beugel inhad, die je er zo uit kon halen. Heeel vaag en iets te veel van 't goede spul gehad."
"Of je het echt een blunder kan noemen of niet, maar 't was in ieder geval super irritant... Afgelopen weekend waren we rond 20.00 begonnen met een pilletje. Uiteindelijk rond 5 uur waren we een paar x GHB en ook wat Speed verder. Op een gegeven moment werd ik zo geobsedeerd door 't idee dat ik naar de wc moest, dat ik gewoon vanaf een uur of 5 tot 7 uur s ochtends op de plee heb gezeten omdat ik niet kon plassen! 't Bleef maar doorgaan dat gevoel en ik kon er maar niets uitkrijgen. Ik kreeg dus al van anderen te horen dat ik wel erg veel toevoegde aan deze avond haha. Daarnaast had ik iets te veel gebruikt, waardoor er geen zinvol iets meer uit mij kwam. Praten lukte niet meer, luisteren lukte niet meer, aandacht was ver te zoeken. Niet echt een blunder, maar niet echt bevorderlijk voor een leuke sfeer."