Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""Als een pasgeborene die alles voor het eerst ziet maar het nog geen naam kan geven." Zo voelde ik me PRECIES tijdens een LSD trip. Echt de perfecte manier van omschrijving, zo lang naar iets kijken zonder dat je weet wat het is, terwijl je weet wat het is. Je report is fijn om te lezen, je vertelt heel mooi."
"ik word hier echt heel erg nieuwsgierig van! zit er al een lange tijd aan te denken om lsd te gebruiken, ben helaas alleen de enige van mijn vriendinnen/vrienden die daar geinteresseerd in is.. elke keer als ik acid trip reports lees krijg ik zo'n euforisch maar toch jaloers gevoel omdat ik het zelf ook heel graag wil proberen.. durf het alleen echt niet in mijn eentje te doen. je report klinkt echt geweldig en is voor mij nog een reden om het gewoon te doen, dan maar lekker in mijn eentje spacen! x"
"hij moet gewoon zn neus dicht knijpen!"
"Zaterdag wordt mijn eerste keer, met paarse zelda's tijdens I love Techno, kan niet wachten.."
"nee ik heb echt geen idee wat ik heb gehad, maar het was genoeg om me helemaal van de wereld af te krijgen, echt heerlijk! en i know, paul kalkbrenner is echt een duitse held! maar zijn broer is ook geweldig"
"gaaf report, nog nooit gedaan maar ben nu erg nieuwsgierig geworden."
"Ik zal ook maar eens een trip neerzetten hier, ben een meisje van net 18 die erg is geinteresseerd in drugs, vooral de hallucinerende. Ik heb pas geleden overigens de meest geniale MDMA trip ooit gehad, totaal anders dan de voorgaande keren. Ik was met wat vriendinnen gaan stappen in een club in een dichtbijzijnde stad, en ik kwam daar een vriend tegen die me supertrots vertelde dat ie kristallen bijhad, of ik mee wilde doen. Nouja prima, dacht ik! Na een paar likjes ging ik terug naar mijn vriendinnen en echt alsof het het lot was werd er dubstep gedraaid, na ongeveer 20 minuten begon ie flink te werken dus ik spacede hem ontzettend hard op Flux Pavillion. Ik begon te dansen en ik vond mezelf ook echt helemaal geweldig (haha) omdat ik vond dat ik zo gruwelijk goed op de maat kon dansen, en ik voelde de muziek in me en ik was zo ontzettend gelukkig toen, mijn vriendinnen ben ik dus toen ook kwijt geraakt, en ik wist niet meer zo goed waar ik mijn telefoon had gelaten dus ik bleef gewoon lekker losgaan, prima prima. Later besloot ik om een rondje te gaan lopen, ik liep de club uit en begon gewoon maar wat te lopen, ik vond mijn telefoon en tevens ook mijn iPod. Mijn telefoon heb ik niet aangeraakt want ik vond het niet nodig om mijn vriendinnen te laten weten waar ik was, maar ik zette mijn iPod op shuffle en het eerste nummer was Aaron van Paul Kalkbrenner, het was geweldig, ik heb denk ik 3 kwartier gelopen en toen werd ik weer een beetje helder, maar het gelukzalige gevoel bleef! Dit was echt een maffe MDMA trip, normaal ben ik gewoon heel energiek en blij en vrolijk maar zeker niet zo spacend als afgelopen keer."
"gelukkig ga ik paul kalkbrenner ein-de-lijk live zien op i love techno!!!"
"Ja wordt inderdaad een feestje, heb er ontzettend veel zin in . Plus nero en flux pavillion, len faki.. kan niet wachten! ga jij ook ja? zonde van pukkelpop he, vrienden van mij waren er ook, vlak voor skrillex kwam werd er gezegd ja jongens ga maar naar huis.. bummerrrr"
"door jou word ik nog nieuwsgieriger naar 2c-b.."