Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet de Salvia express naar Disneyland

Met de Salvia express naar Disneyland

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#1
Disney was al zo spacend…

Normaal gesproken was ik de dagen voordat we naar Disneyland zouden gaan een levende stuiterbal. Maar nu… Nu wist ik, tot 5 minuten voor ik de magische wereld van Disney betrad, niet dat ik daar zou geraken. En het was awesome!

Hoe kom je daar zo snel? Simpel. Gewoon de eerste de beste trip nemen met de Salvia express.

Hoe, wie, wat, waar?
Drug: Salvia Divinorum 10x
Personen: 1 (ikzelf)
Sitter(s): 0 (niet slim, I know)
Locatie: Mijn slaapkamer
Inrichting: Mijn bedden, kussens en dekbedden opgehoopt als een zitkuil in de hoek van mijn kamer met zacht kleurveranderend licht aan.
Muziek: Bonobo (Album: Exploration)
Stemming: Relaxed met een vleugje zenuwachtigheid.
Ervaring: 1 keer eerder Salvia kauwbal gemaakt. Had hier weinig van gemerkt.

Waarom Salvia voor mij?
Salvia heeft mijn interesse gewekt toen ik een jaar of 15/16 was (ben nu 19). Het feit dat je niet heel lang in een space blijft zitten en het feit dat het legaal is, maakte voor mij de beslissing om er ooit eens mee te experimenteren. Maar mijn vrienden zijn bijna allemaal anti drugs, dus het is er nooit van gekomen. Tot vandaag…

De voorbereiding: Het verdomde pijpje en de verbrande vinger
23:00 – Ik kom thuis van een gezellig etentje met mensen van school. Het was erg gezellig, heb geen alcohol genuttigd en heb lekker over van alles en nog wat kunnen praten met mensen die ik nog niet zo goed kende. Ik stop mijn sleutel in het sleutelgat, de deur is op slot en ik had al gezien dat de lichten al uit waren. Is mijn vader thuis?
Toen ik de trap opklom hoorde ik me vader al wat mompelen, hij was er dus. Shit… Ik had net tijdens het eten gepraat over drugs en had mijn nieuwsgierigheidsklier enorm getriggerd. Ik zou en moest Salvia nog een keer in de herhaling proberen!

23:20 – Tandengepoetst, omgekleed en vol adrenaline stond ik in mijn kamer. Eerst maar even de bedden verplaatsen, raampje opendoen, wat sfeerverlichting aan doen, laptop pakken en een muziekje opzetten. Bijna klaar.

23:30 – Ik pakte met trillende handen mijn brillenkoker uit mijn nachtkastje. Met een herkenbare piepende scharniertoon opende ik mijn magische doosje. Wat pillen, een paar joints, een aansteker, een buisje Salvia en een pijpje lagen er mooi voor mij te wezen. Ik pakte de nodige ingrediënten voor mijn reisje en tevreden liep ik naar mijn raam. Terwijl ik met mijn hoofd een beetje uit het raam hing bedacht ik mij: ‘Is nou wel zo verstandig? Straks krijg je een niet zo leuke trip of ga je rare dingen doen.’ Maar uit het raam springen kon ik niet, tenzij ik opeens drie meter hoog zou kunnen springen tijdens mijn trip, maar dit leek mij erg onwaarschijnlijk. Daarnaast was mijn vader ook thuis, dus als er echt wat is dan kan hij me wel te hulp schieten. Oh god, wat ben ik naïef.

23:45 – Met enige inspanning was het mij gelukt om de Salvia in mijn pijpje te doen. Had er expres niet zo heel veel in gedaan, omdat dit pas mijn eerste keer was dat ik het rookte. Goed, ik hing met mijn hoofd net uit het raam, en leunde een beetje op mijn ellebogen. Ik hield de aansteker bij het pijpje en ‘Klik.’ De vlammen bereikte onmiddellijk de Salvia, maar het brandde nog niet. Na wat pogingen begon mijn duim er wat zwarter uit te zien, terwijl de Salvia nog niet echt begon te branden. AUW!
Ik schelden. Nog een poging. Deze keer lukte het wel, dus ik inhaleerde heel diep en toen dacht ik gelijk niet meer aan mijn duim. Nu waren mijn longen met vlammen gevuld. ‘Binnenhouden, binnenhouden, BINNENHOUDEN!’ dacht ik bij mezelf, maar na enkele seconde viel het wel mee. Ik blies de rook uit in de vochtige buitenlucht.
‘Ik voel nog niets,’ dacht ik bij mezelf, ‘Misschien moet ik nog een hijs nemen.’ Maar eerst draai ik mij om, om toestemming te vragen aan de apen. De apen (Paul Frank) op mijn dekbed knikte naar me en lachte vriendelijk. Nou daar gaat die dan, de tweede hijs.

De Trip: Vlammen temmen, Disney figuren en andere spacende onzin
Tijd: Unknown – Ik lig. Nee, ik zweef op mijn matras. Ik vaar door een zee van vlammen en al het vuur lijkt uit mijn duim te komen. Ik heb mijn ogen dicht, maar ik kan de beweging van mijn hand volgen als ik er mee beweeg. Ik kan de vlammen er mee temmen. Alles lijkt nog niet heel realistisch, ik voel me nog meer een voyeur van mijn eigen trip. Dit zal wel wat sterker worden denk ik, hoop ik.

Mijn hoofd is in mijn kussen gedrukt, het gonst en het beukt. Allemaal rare blokjes vallen als regendruppels op mijn lichaam en bij elke aanraking wordt die plek in mijn lichaam warm. Het is niet onaangenaam en de muziek zorgt er voor dat mijn beukende hoofd gelijk loopt aan het ritme van de vallende blokjes. Deze visuals komen me bekend voor, het enige verschil is, is dat ik zelf nu onderdeel bent van de visuals. Het werd me allemaal wat intens, dus ik opende mijn ogen. Even een korte pauze.

Ik word achterna gezeten door honden, ze lijken in een enorme sliert om mij heen te draaien. Ben ik hier bang voor? Vind ik dit eng? Nee, dit is echt ongelofelijk grappig. De honden lijken geel/oranje te zijn. Ik heb geen hond, maar toch zijn de honden me bekend. Wanneer ik de lach op hun gezichten zie, weet ik het meteen. Het is Pluto. Ik begeef mij op Pluto met allemaal Pluto’s. Ze blijven maar om mij heen draaien. Ik voel me gevangen in mijn eigen déjà vu. Ik weet namelijk dat het laatste beeld wat ik zag, voor ik weer mijn ogen sloot, mijn oude Pluto knuffel was die op de bank lag.
Ik wil in deze trip wel blijven hangen, wat zal het me meer brengen?

Mickey, Goofy, Donald, Robin Hood, Winnie en de hele Disney parade kwam langs. Het was een enorm spektakel met lichten en flitsten. Eén voor één kwamen ze langs. Maar ik zag ook figuren die ik niet eens bij naam kende en ook figuren die ik nog nooit gezien had. De figuren werden ook steeds abstracter en uiteindelijk zag ik allemaal bewegende mandala’s. De gebeuk was weg uit mijn hoofd en ik werd mij weer bewust van de muziek. Het was van die inheemse stammen trommel muziek en dit resulteerde in een dans van kleurige maskers. Heerlijk! Maar ik had wel het gevoel alsof de trip af begon te nemen.

Dat laatste gegeven had ik dus fout. Ik opende mijn ogen. De muziek was afgelopen. Ik voelde me helder, had alleen nog een vaag stoned gevoel. ‘Wat heb ik als laatste gezien? Wat heb ik als laatste gedaan?’ Ik kijk om mij heen. Ik lig op mijn bed aan de andere kant van de kamer. Ik kan de plek waar ik eerst lag nog zien, er lijkt nog iemand op te liggen. Zal ik uit mijn lichaam getreden zijn? Ben ik dood? Ik knipper met mijn ogen. De gedaante is weg, ik leef nog. Opgelucht haal ik adem en stap uit bed. Ik waggel naar de andere kant van de kamer en ruim alles heel langzaam op. Nadat ik alles op zijn huidige plek heb gelegd en de sporen van een trip uitgewist zijn, ga ik in bed liggen. Ik kijk naar de wekker: 00:30. Welterusten!

De conclusie
Ik heb dus uiteindelijk denk ik een kwartier liggen, lopen en zitten spacen. Daarna blijkbaar ik mijn tip in slaap gevallen op mijn eigen bed. Gelukkig had ik geen rare dingen gedaan!
Ik vond het een heel erg leuke en intense trip. Het was niet zozeer heftiger, maar wel realistischer dan dat ik me had voorgesteld. Ik heb er alleen niet echt iets van meegekregen, geen levensles of een andere visie. Nee, deze drug zorgt er voor mij voor om gewoon effe lekker te spacen. En dat doet het!

Plus:
+ Trip was erg visueel
+ Trip was heel erg leuk, soms zelfs lachwekkend
+ Muziek werkte als een soort fundament waar de visuals als bouwstenen op dansten
+ Sfeer/gemoedstoestand was goed, waardoor het een relaxte trip was

Min:
- Geen sitter, dit is heel erg dom. Ik ga geen tripmiddelen meer alleen gebruiken.
- Ik heb dus toch meer bewogen in mijn trip dan dat ik dacht. Dit kan gevaarlijk zijn!

Ik hoop dat jullie mijn review met plezier gelezen hebben en ik hoop dat ik nog reacties krijg met misschien nog wat tips voor de volgende keer.

Groetjes,
J
t
thespacechaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report, appart om te zien dat je toch wel echt een kwartier hard hebt lopen spacen omdat je meestal hoord dat het max tot zon 7 mins gaat.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ook al wel langer dan 7min lopen space van salvia hoor, meermaals zelfs.
verder een super vet report, leuk om te lezen.
grts
s
samsam__Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gaaf report, nog nooit gedaan maar ben nu erg nieuwsgierig geworden.
p
pSilocybinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Vet report! Ik ga dit weekend ook weer eens lekker lopen experimenteren met salvia :hearteyes:
Heb nog niet zon diepgaande trip als jou meegemaakt maar hoop het zeer binnenkort te mogen ervaren :grin:

Salvia = echt een apart iets :hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
die avatar van je (psilocybin) heb ik ook op me pc staan, je moet em is ondersteboven bekijken echt gaaf.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha bedankt voor de leuke reacties!
Binnenkort ga ik over op de truffels en DMT, dus meer trippende en geflipte reports volgen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."