Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word een beetje verliefd hiervan!"
"ik word hier echt heel erg nieuwsgierig van! zit er al een lange tijd aan te denken om lsd te gebruiken, ben helaas alleen de enige van mijn vriendinnen/vrienden die daar geinteresseerd in is.. elke keer als ik acid trip reports lees krijg ik zo'n euforisch maar toch jaloers gevoel omdat ik het zelf ook heel graag wil proberen.. durf het alleen echt niet in mijn eentje te doen. je report klinkt echt geweldig en is voor mij nog een reden om het gewoon te doen, dan maar lekker in mijn eentje spacen! x"
"hij moet gewoon zn neus dicht knijpen!"
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' Interessant, dit. Weet niet of ik het zou durven, drugs waar je zo weinig van af weet, maar de nieuwsgierigheid is zeker daar, en je schrijft echt bizar goed . Plus, al je muziektips ken ik, en ze zijn idd erg spacend en heel fijn."
"Wat fijn!"
"Zaterdag wordt mijn eerste keer, met paarse zelda's tijdens I love Techno, kan niet wachten.."
"Re: 2de hemelse en helse lsdtrip Inderdaad het stuk met de sigaretten is hilarisch! Prima geschreven, scary trip wel af en toe!"
"door jou word ik nog nieuwsgieriger naar 2c-b.."
""Als een pasgeborene die alles voor het eerst ziet maar het nog geen naam kan geven." Zo voelde ik me PRECIES tijdens een LSD trip. Echt de perfecte manier van omschrijving, zo lang naar iets kijken zonder dat je weet wat het is, terwijl je weet wat het is. Je report is fijn om te lezen, je vertelt heel mooi."
"nee ik heb echt geen idee wat ik heb gehad, maar het was genoeg om me helemaal van de wereld af te krijgen, echt heerlijk! en i know, paul kalkbrenner is echt een duitse held! maar zijn broer is ook geweldig"