Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even een tijdje niks geplaatst , maar dat komt omdat ik geen laptop meer had. Sinds kort weer eentje dus we zijn weer terug. Het gaat momenteel niet zo goed met me. Ik heb lichamelijk weinig klachten qua medicatie.Echter de pijn van me operatie (me maag dus) is weer volledig terug.Ik word er helemaal gek van en ik krijg van de arts niks voor de pijn behalve me methadon.Dat is ook pijnstillend zegt ie.Ik merk er niet veel van maar het klopt wel. Ik moet nu ook naar de pijnpoli in het ziekenhuis om te gaan kijken welke medicatie ik kan gebruiken bij me meth en dat mijn lichaam niet getriggerd word richting de morfine. Geestelijk heb ik het HEEEEEEEEL erg moeilijk.Ik had niet verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben als nu. De afkickverschijnselen zijn verschrikkelijk: - hoofdpijn - koud - warm - rillen - onrustig - verkouden (weet niet of dat er mee te maken heeft maar ben het erg veel) - Overal pijntjes. Omdat ik geen pijnstilling kreeg en dergelijke ben ik door de pijn radeloos geworden en gaan kijken wat ik kon doen. HEEL stom maar omdat ik niets kon vinden ben ik gaan testen met heroine. Dat is niet zo sterk als me morfine , maar het werkt wel. Ik gebruik het zeker niet dagelijks , maar juist wanneer de pijn niet te dragen is. Het is ongeveer een halve gram (4 strepen / 0,4gram) per 4 a 5 dagen. Meeste gebruikers die ik gesproken hebben gebruiken dat in een half uurtje ofzo. Die roken , snuiven , spuiten het direct weg. Ook snuif ik het spul omdat het zo sterker werkt dan roken.Dan verlies je echt veel. Nu komt het mooiste. Ik heb een klachtengesprek gehad in de kliniek waar ik zat en ik ben geheel verkeerd ingesteld op de methadon en de nabehandeling is erg slecht. Nu heb ik een gesprek gehad om me goed in te gaan stellen , alleen dat gebeurt binnen. Ik moet dus weer de kliniek in.Wanneer dit is weet ik niet , maar ik hoop dat dit niet te lang gaat duren. De tijd dat ik er zal zitten zal ook wel meevallen. Ik word dan goed ingesteld op de methadon en als de klachten dan weg zijn/blijven mag ik weer naar huis. Vorige keer was het 6 dagen en ik hoop dat het nu ook een week , max 2 word. Maar dat zien we dan wel weer. Ik hoor mensen nu al zeggen:"Wat een lul zeg dat ie dat is gaan gebruiken". Maar 24/7 met pijn zitten is echt verschrikkelijk. Ook is me gebruik minimaal en is de kwaliteit hier ('s-Hertogenbosch) bar slecht , dus valt het gebruik wel mee. Het is zeker niet goed te praten , maar toch. Helaas had ik het ook anders gezien , maar dit is de status momenteel bij mij en zal jullie weer up to date gaan houden."
"leveldesigner zei: Heroine maakt inderdaad dat mensen veranderen in hun gedrag. Meestal zijn het de wat oudere verslaafden, mensen die al jaren gebruiken, die kunnen bewaren voor de volgende dag. Voor hen is het niet zozeer meer een genots middel als wel een medicijn. Het ligt er ook maar net aan hoeveel je hebt, heb je genoeg dan is bewaren voor de volgende dag ook niet zo'n punt. quote] Dit klopt zeker. Jij kent mijn situatie erg goed en je weet ook dat ik het destijds meer als medicijn gebruikte voor me pijn van me operatie. Echter is het later ook een moeten geworden.Me lichaam wende er natuurlijk erg aan en werd meer en meer. Op het einde was het gvd 3 gram per dag! Bezorgdiemand zei: Heftig om te lezen hoe een heroïneverslaving tot stand komt. Vaak hoor je ook dat het omgaan met "verkeerde vriendjes" een eerste aanzet is tot het gebruik van. Eenmaal verslaafd is er geen houden meer aan wordt weleens gezegd. Echter, ik ken dankzij mijn zus gebruikers die op de een of andere manier er wel mee weten om te gaan. Die bewaren bijvoorbeeld rotzooi voor de volgende morgen om niet ziek o.i.d. te worden. Maar mijn zus rookt gewoon alles in één keer op. Of het nu om een halve gram bruin gaat (weet niet of dat veel is voor een dag) of een half bolletje wit. Als het er is, moet het ook op. Soms, heel soms geeft ze mij een steentje bruin in bewaring voor de volgende dag. Doe ik eerlijk gezegd niet graag, want ik wil eigenlijk niet met het spul geassocieerd worden. Maar het is mijn enige zus, en ook nog eentje met een karkater van goud! Behulpzaam voor iedereen, geeft zelfs haar laatste restje aan iemand anders die erom schreeuwt, zorgzaam. Kortom het karakter dat ze had voor haar verslaving heeft ze nog steeds. Maar ik herken ook uit de antwoorden het ontkennen, tegenstrijdige antwoorden geven. Het tegen elkaar opspelen van mensen. Mensen die het goed voor hebben zwart maken bij anderen, etc. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Juist omdat ik ook goed weet hoe het is , doe je er wel goed aan om haar te helpen. Ik liet me vrouw het weg leggen en hoe erg ik er ook om vroeg en hoe ziek ik ook werd.Ze gaf het me niet. ALs ik in jou schoenen zou staan ,zou ik het wel doen.Alleen om haar te helpen. MAAR!! Heb wel erg stevige schoenen want er zal vaker discussies , ruzies enz komen dat ze het wil hebben. Het blijft natuurlijk altijd jou beslissing wat je moet doen."
"Ik hoop dat ze me hoger gaan instellen. Ze zeggen dat de 80mg voldoende moet zijn.Echter is dat maar 40% van hetgene wat ik altijd heb ingenomen.Dan mis ik nog 60% lijkt me en dat heb ik ze ook al vaker gezegd. Maar dan kijken ze je aan of je Russisch praat. Maar ik hou hoop.Heb je dat niet dan kun je net zo goed opgeven en dat doe ik niet."
"Dat is zeker realistisch maar ik kijk ook uit naar me opname. Ik zie per dag hoe het gaat. Te ver vooruit kijken heeft toch geen nut."
"De situatie is weer aan het tegenvallen hier. Reed op de scooter richting de kliniek(ging bij een "vriend"op visite) en word aangereden door een auto. Ik zat op een scooter. Ik dacht eerst dat er niks was omdat hij alleen me hand raakte. Na 10meter verder te hebben gereden ,begon hij toch pijn te doen. Ik doe me handschoen uit en zag hem dikker worden. Gelijk maar naar het ziekenhuis gegaan om te laten kijken. De knokkel geheel door de midden. Ze vroegen of ik al iets voor de pijn genomen had omdat ze me pink moesten richten(ze trekken hem om voor de plaatsing in het gips) Ik zei dat ik dat niet had en je raad het al.Ze wilde me een spuit morfine geven. Nu komt het stuk waar ik HEEEEEEEEEEEEEL trots op ben.Ik heb alle pijnbestrijding geweigerd en heb hem zo laten zetten.Was veel te bang dat ik door die ene spuit getriggerd zou worden en weer van voor af aan moest beginnen. Oke eerlijk is eerlijk, Heb momenteel erg veel pijn , maar weiger iets te nemen. Zelfs heroine heb ik al 2 dagen niet meer genomen en ook mijn 80mg methadon heb ik niet ingenomen.Die ben ik gewoon vergeten , maar ik verlang er ook niet naar. Misschien niet slim om ze niet in te nemen , maar ik denk ook zo ls ik ze niet nodig heb hoef ik ze ook niet te nemen. Heb ook geen afkickverschijnselen , maar dat kn altijd nog komen. Ik hoop van niet en morgen moet ik ze wel nemen omdat ik ze weer moet ophalen in de kliniek/methadonpost. Sus het ging vandaag negaief maar ook wel weer positief. Later meer in me dagboek."
"Heb ik ook gedaan.Elke dag om 11uur neem ik ze in."
"Ik geef je ook wel antwoord maar ik zit na 3jaar morfine gebruik met grote problemen en daar wil ik je voor behoeden. Let aub op wat je doet man!!!!!"
"Ik probeer het ook Willem maar is niet makkelijk. Ik heb zo veel negatieve dingen in me leven dat de positieve dingen niet eens meer opvallen. Word er gek van."
"Ik probeer het ook zeker maar een negatieve (of positief , is maar hoe je het bekijkt) eigenschap is dat ik mensen te snel vertrouw en als vriend zie. De persoon in kwestie heb ik geld gegeven , eten gegeven , drinken gegeven , spullen zoals eten en drinken ,speelgoed enzo voor zijn huisdier , spullen voor zijn pc , onderdelen van mijn pc die ik nog had liggen , zelfs een Acer laptop gegeven en ineens een mailtje dat hij geen contact meer met me wil.Dat doe gewoon hartstikke zeer. Ik heb hem heel veel over me leven verteld.Ook andersom We hebben ook gesproken dat hij een keer bij mij thuis zou komen en de rest van me gezin zou ontmoeten.Dat wij eens met alle naar hem zouden komen en dan naar het strand zouden gaan en dergelijke. Ik ga er dan van uit dat zo'n persoon de waarheid spreekt.Nu blijkt dus dat ik al die tijd misbruikt ben( zo voelt het) .Er zijn zelfs dingen achter me rug om gedaan waar ik nu achter kom.Als ik dat eerder had geweten had ik er natuurlijk eerder iets van gezegd. Het punt is dat er al vaker gelogen werd tegen me.Ik bleef maar zeggen dat het een leugentje om bestwil ging.Natuurlijk stom , maar ik heb al zo veel mensen verloren in de tijd dat ik aan de morfine zat en nu dit allemaal. Mijn karakter is natuurlijk ook veranderd en daar heb ik ook respect voor , maar als mensen (niet alleen deze persoon in kwestie) misbruik van je goedheid maken en dergelijke doet het juist meer zeer. Mijn beste vriend na 26 jaar hoorde ik na een paar weken ook niet meer.Bleek dat hij ook geen contact meer wilde.Vraag me niet waarom , maar ik krijg hem niet eens meer te pakken. Er zijn zelfs 2 "vrienden" waar ik nog duizenden euro's van krijg.Natuurlijk krijg je die nooit te pakken of zijn ze nooit thuis.Eentje is er zelfs verhuisd en zou niet weten waar naar toe. Ik ben dus in die 4 jaar dat ik hiermee zit vrijwel al me vrienden enzo kwijt geraakt. Vaak denk ik of het aan mij ligt (en dat zal ook soms wel) , maar dat is vaak niet zo.Dat word ook bevestigd door andere. Maar juist omdat ik zo veel mensen ben kwijt geraakt , ben ik zo makkelijk te bedonderen denk ik en daar maken mensen misbruik van. Ach ik weet het allemaal niet meer. Misschien vind de grote meneer boven in de hemel het niet nodig dat ik gelukkig ben in me leven en dat ik het maar moet doen met de pijn en ongeluk wat ik momenteel heb. Ook dat is iets wat ik maar opgegeven heb. Ik dacht ik ga me richting aan god en dergelijke omdat ik erg op me gemak was in de kerk.In de tijd dat ik met HEM ben gaan praten , is het alleen maar erger geworden. Dat stuk schreef ik ook erg snel af. Ik denk nu zo als HIJ echt zou bestaan , waarom heb ik dan zo veel ongeluk en pijn in me leven en is er zo veel haat en nijd op de wereld. Nu stop ik weer met typen want de emoties lopen te hoog op en heb al genoeg gehuild weer vandaag."
"Thats the end!!!! MAAR dan moet ik dit weekend wel klachtvrij zijn"