Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer

Eerste keer

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nu heb ik dan eindelijk zelf een vraag.

Ik ga morgen met wat vrienden en klasgenoten naar Trance Energy,
en dat leek mij een goeie plek om mijn eerste XTC pilletje te nemen.

Nu is het zo dat ik eerst flink ga zuipen, en waarschijnlijk dus best lam wordt.

Hoe is dit te combineren met XTC?

Moet ik wachten tot ik wat nuchter wordt van de drank?

Hoeveel is aan te raden? In een ander topic zie ik dat de meeste de eerste keer toch wel een hele willen, omdat de eerste keer de trip moet zijn die je de rest van je leven bij moet blijven.

Is het handig om eerst te kijken hoe iemand anders reageerd op de pillen die we nemen?
Dan zit er namelijk een klein probleem aan, die gast heeft het al wat vaker gedaan, en weet dus wel waar hij aan toe is.

Verder wil ik wel het gevoel hebben alsof ik daar duizenden vrienden heb staan (die love-mood waar iedereen het over heeft).

Het wordt mijn eerste keer harddrugs, ben wel een fanatiek blower, maakt dat verschil?

Ik hoop dat er iemand op tijd reageerd :)

Mvg
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden


plus, van alcohol droog je uit...
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
hasj/wiet & xtc is de combo :hearteyes:
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden


plus, van alcohol droog je uit...
Klik om te vergroten...

Is de XTC trip het waard om geen alcohol te drinken?
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#5
royallicious zei:
hasj/wiet & xtc is de combo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad vergeten te melden, ik neem natuurlijk ook wat wiet mee.

Zou ik dit 2 uur voordat ik die pil neem kunnen roken, of is het slimmer om te wachten tot die pil een beetje is uitgewerkt?

of evt zelfs tijdens die trip?
onthoud, eerste keer xtc :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tony zei:
Ellesdee zei:
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden


plus, van alcohol droog je uit...
Klik om te vergroten...

Is de XTC trip het waard om geen alcohol te drinken?
Klik om te vergroten...

yeah... xtc :hearteyes:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tony zei:
Ellesdee zei:
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden


plus, van alcohol droog je uit...
Klik om te vergroten...

Is de XTC trip het waard om geen alcohol te drinken?
Klik om te vergroten...
100%
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tony zei:
royallicious zei:
hasj/wiet & xtc is de combo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad vergeten te melden, ik neem natuurlijk ook wat wiet mee.

Zou ik dit 2 uur voordat ik die pil neem kunnen roken, of is het slimmer om te wachten tot die pil een beetje is uitgewerkt?

of evt zelfs tijdens die trip?
onthoud, eerste keer xtc :P
Klik om te vergroten...
ik had zelf eerste keer 10 a 20 min voor iname goed geblowed (eerste keer)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen alcohol, maar wel 100% voor dat pilletje gaan. Trance energy lijkt me een ultieme plek voor eerste keer ivm met sfeer enzo. Is voor mij echt een mooie ervaring(en) geweest :P Morgen zelf ook naar TE, dus als je iemand er als een zombie bij ziet lopen ben ik het.. of wacht... laat maar :grin:

VEEEL plezier (ook naar mezelf:P)
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En kan het veel kwaad als ik rond een uur of 9 bijvoorbeeld wat drink, en dan rond half 12 een pil neem?

Met veel kwaad bedoel ik kotsen of xtc trip verpesten.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tony zei:
En kan het veel kwaad als ik rond een uur of 9 bijvoorbeeld wat drink, en dan rond half 12 een pil neem?

Met veel kwaad bedoel ik kotsen of xtc trip verpesten.
Klik om te vergroten...

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wel is een biertje of 4 ervoor gedronken, maar nooit echt veel. Raad het je alleen maar af omdat ik vrienden echt gaar heb zien worden. Ze hadden het wel naar hun zin enzo, maar konden moeilijk op twee voetjes blijven :P
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat ik eruit ben.

Rond een uur of 9 drink ik 2 of 3 glazen wiskey cola + een jointje, en dan wacht ik gewoon net zolang tot ik denk dat het uitgewerkt is.

Dan maar niet strak tijdens de opening :)
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tony zei:
Ik denk dat ik eruit ben.

Rond een uur of 9 drink ik 2 of 3 glazen wiskey cola + een jointje, en dan wacht ik gewoon net zolang tot ik denk dat het uitgewerkt is.

Dan maar niet strak tijdens de opening :)
Klik om te vergroten...
Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#14
royallicious zei:
Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?
Klik om te vergroten...

Nee daar heeft ie wat aan om 21:00... zit je rond piek van het feest met je comedown. Neem meestal pas rond 12'en me eerste
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#15
royallicious zei:
Tony zei:
Ik denk dat ik eruit ben.

Rond een uur of 9 drink ik 2 of 3 glazen wiskey cola + een jointje, en dan wacht ik gewoon net zolang tot ik denk dat het uitgewerkt is.

Dan maar niet strak tijdens de opening :)
Klik om te vergroten...
Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?
Klik om te vergroten...

Tja, geen idee eigenlijk.
Misschien omdat ik geen harddrugs gewent ben.

Normaal drink en blow ik alleen bij feesten, dus zie ik dat als de combinatie die gegarandeerd werkt.

Maar ik bel morgen die gast wel ff die de pillen regelt, vraag ik hem nog ff om wat advies.

Als alles goed gaat zal ik zondag/maandag nog wel even een verslag posten van hoe ik het vond.

In ieder geval iedereen bedankt voor de tips!
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marklar zei:
royallicious zei:
Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?
Klik om te vergroten...

Nee daar heeft ie wat aan om 21:00... zit je rond piek van het feest met je comedown. Neem meestal pas rond 12'en me eerste
Klik om te vergroten...
Neemt hij later toch bij...
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marklar zei:
royallicious zei:
Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?
Klik om te vergroten...

Nee daar heeft ie wat aan om 21:00... zit je rond piek van het feest met je comedown. Neem meestal pas rond 12'en me eerste
Klik om te vergroten...

Ik was niet van plan om om 9 uur al meteen naar binnen te gaan.

De planning was om ongeveer 9 uur indrinken bij een vriend, en daarna richting utrecht, om daar rond een uur of 11 binnen te zijn.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooie tijd :) Zal zelf ook rond die tijd er zijn. Alleen wel druk bij de ingang dan denk ik. Gelukkig is het voor mij nog geen tien minuten lopen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."