Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke zorgt wel degelijk voor spierafbraak. 1) je eet niks of bijna niks als je onder invloed bent, waardoor je lichaam spierweefsel afbreekt. 2) door de hogere lichaamstemperatuur die de coke veroorzaakt breekt je lichaam ook spier af en zoals mensen die bekend zijn met krachtsporten weten is het voornaamste van spieropbouw juist de rust periodes. En die mist je lichaam uiteraard als je veel of vaak gebruikt. Nu is het niet zo dat je lichaam gelijk alles afbreekt na een paar keer, maar langer gebruik heeft wel degelijk dit effect."
"Als je minder dan een gram neemt, is dit in principe na je laatste lijntje wel uitgewerkt na 2 uur. Maar je kan een soort van na spacen ze maar. Dat kan uren duren soms. Vaak komt dit ook door de persoon zelf omdat de gedachten op hol staan en je jezelf nog meer wakker houd op dat moment dan de drugs eigenlijk."
"In principe uiteraard wit, maar niet spierwit. Beetje gelig kan voorkomen, kan ook door komen doordat de sos wat ouder is. Of als het op een vochtige plaats bewaard is geworden. En uiteraard door wat erdoor gemixt is. Zoetstoffen worden vaak gebruikt en die kunnen na een tijdje gelig uitslaan."
"dat is moeilijk uit te leggen op internet, maar ik denk dat een afgestreken theelepel wel in de buurt komt"
"Uiteraard beleeft iedereen het anders. Maar vaak de eerste keer is 'raar'. Omdat je niet weet waar je op moet letten en wat je moet verwachten denk ik. Ook is coke in kleine hoeveelheden, wat jij zegt gebruikt te hebben, niet zo heftig. Beter gebruik je niks uiteraard. Maar coke is een beetje als sigaretten. Je moet het leren gebruiken denk ik. Net als bij sigaretten, er zijn weinig mensen die hun eerste peukie lekker vonden, maar na verloop van tijd wel ineens. Nogmaals, ik adviseer je niet om dit te 'leren'. Het is klotezooi, ik spreek uit ervaring."
"Stoppen met coke is nou eenmaal niet makkelijk. En het klinkt enorm cliche, maar je moet het zelf doen en echt willen. Het probleem is dat mensen vaak zeggen dat ze willen stoppen maar niet 'echt' willen. Of graag genoeg om zo maar te zeggen. En hoe treurig en rot dit is, vaak moet je eerst keihard, soms een paar keer, op je bek gaan om het echt te beseffen en te doen. Ik weet er zelf alles vanaf. Zelf toen ik dagelijks gebruikte en mijn vriendin en vrienden er door verloor, bleef ik nog volhouden en zeggen tegen mezelf dat het wel meeviel. Maar iedereen kan het in principe, probeer je ergens op te richten dat positief is. Bij mij was dit sport. Sporten geeft je veel zelfvertrouwen en neemt de drang weg. Plus je leeft tussen 'gezondere' mensen die (meestal) niet gebruiken. Dat was mijn fout in het begin, ik wilde stoppen maar bleef tussen gebruikers zitten, dan gaat het zo weer fout. Maar het kan allemaal, ik was een zware gebruiker en 5 jaar later ben ik kerngezond en vecht professionele thai boks wedstrijden. succes"