Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne, of niet?

Cocaïne, of niet?

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
geenallochtoon!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok ok... Ik denk dat de verdoving na ongeveer 3 tot 4 minuten begon. En ik had 40 euro voor een gram betaald, normaal is het 45 maar hij had me deze keer gematst. OOk was de coke spierwit.
r
rotterdam82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Uiteraard beleeft iedereen het anders. Maar vaak de eerste keer is 'raar'. Omdat je niet weet waar je op moet letten en wat je moet verwachten denk ik.
Ook is coke in kleine hoeveelheden, wat jij zegt gebruikt te hebben, niet zo heftig.

Beter gebruik je niks uiteraard. Maar coke is een beetje als sigaretten. Je moet het leren gebruiken denk ik. Net als bij sigaretten, er zijn weinig mensen die hun eerste peukie lekker vonden, maar na verloop van tijd wel ineens.

Nogmaals, ik adviseer je niet om dit te 'leren'. Het is klotezooi, ik spreek uit ervaring.
m
marc38Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tja daar kom je over een gram of 100 wel achter, dan weet je wel wat je toen gehad hebt Oefening baard kunst en die eenmaal heeft gesnoven oefent graag verder.



de schijn van een lijn :rock:
m
marc38Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga naar bed ben mijn regelmaat kwijt :smoke:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Had je erbij gezopen?

Coke zonder drank is namelijk vreselijk saai.
g
geenallochtoon!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een aantal dagen terug voor het eerst cocaïne gebruikt, maar ik ben er dus niet zeker van of het echt was... of dat het heel zuiver was :P . Ik had het namelijk gesnoven en mijn neus werd al best wel snel verdoofd (meestal is het bij snelle verdoving versneden met lidocaïne, toch?). De effecten waren dat ik een beetje licht in mijn hoofd werd, mn honger ging weg... maar ik voelde me nou niet echt on top of the world ofzo. Misschien heb ik te weinig gebruikt? Ik had namelijk een best wel klein lijntje geled. En de testcentrums zijn veel te ver gelegen voor mij, dus dat is geen optie. :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
kunnen wij nooit zeggen zo..
lijkt mij gewoon dat het coke was.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lidocaine wordt wel veel gebruikt als versnijdingsmiddel. Door de lidocaine worden bepaalde delen zoals neus, tong, mond wel verdoofd. Lidocaine is een tandarts verdoving. Dus...

Denk wel dat je coke hebt gehad, maar denk dat het misschien hooguit 60% is geweest. Dit kan natuurlijk nooit met zekerheid worden gezegd.

Zelf heb ik dit weekend ook wel coke gehad, maar geen verdoving in mijn neus ofzo gevoeld. Wel een ontzettend relaxt en high gevoel. En dit was wel echt minimaal 80%. Gewoon lekker. Maar jah, verschilt nogal per dealer. En ... ik ben er al aardig aan gewend.

Het is ook zo dat als je zelf denkt dat het niet werkt, dat het juist wel werkt. Dan heb je het zelf niet eens in de gaten.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar mijn weten verdooft lidocaine inderdaad vrij snel, binnen een minuutje ofzo (de tandarts gaat immers geen 15 minuten zitten wachten tot er een kies getrokken kan worden).

En naar mijn ervaring verdooft cocaine niet zo snel, ik heb wel altijd een verdoofde bek, ook met goede kwaliteit coke. Maar het duurt dan altijd wel een minuut of 5 a 10 voordat ik dat begin te merken..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
Naar mijn weten verdooft lidocaine inderdaad vrij snel, binnen een minuutje ofzo (de tandarts gaat immers geen 15 minuten zitten wachten tot er een kies getrokken kan worden).

En naar mijn ervaring verdooft cocaine niet zo snel, ik heb wel altijd een verdoofde bek, ook met goede kwaliteit coke. Maar het duurt dan altijd wel een minuut of 5 a 10 voordat ik dat begin te merken..
Klik om te vergroten...
zou wel leuk zijn.. tandarts die coke gaat gebruiken :beer:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
60% coke is al redelijk goede coke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."