Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB bijnemen

GHB bijnemen

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naargelang hoe straf mijn ghb is
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik en een vriend hebben nu 2x GHB geprobeerd.

Eerste keer 3ml en erna per uurt 1ml bijgenomen, resultaat, eerder een lui gevoel, geen zin meer om uit te gaan, kortom, te weinig genomen en té voorzichtig geweest.

Tweede keer 4,5ml genomen in den beginne, wat een leuk gevoel gaf, wat extra geilheid en een wazig zicht (we stonden net op een boot). Kortom, het gevoel wat GHB moet geven. Na 1u en 10 minuutjes was het fijne gevoel wel over. We besloten nog 50min te wachten en daarna 2,25ml te nemen, wat weinig of geen effect gaf, we kwamen zeker niet meer op hetzelfde gevoel als na de 4,5ml. Toen om de 3kwartier nog een mililitertje bijgenomen gedurende een uur of 3, wat uiteindelijk zorgde voor terug een iet of wat fijn gevoel, maar toen was alles op. Wéér te voorzichtig geweest.

Nu mijn vraag: hoeveel nemen jullie bij na hoeveel tijd na jullie eerste dosering om ongeveer terug op hetzelfde punt te zitten? Alvast bedankt!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
ronny zei:
Ik en een vriend hebben nu 2x GHB geprobeerd.

Eerste keer 3ml en erna per uurt 1ml bijgenomen, resultaat, eerder een lui gevoel, geen zin meer om uit te gaan, kortom, te weinig genomen en té voorzichtig geweest.

Tweede keer 4,5ml genomen in den beginne, wat een leuk gevoel gaf, wat extra geilheid en een wazig zicht (we stonden net op een boot). Kortom, het gevoel wat GHB moet geven. Na 1u en 10 minuutjes was het fijne gevoel wel over. We besloten nog 50min te wachten en daarna 2,25ml te nemen, wat weinig of geen effect gaf, we kwamen zeker niet meer op hetzelfde gevoel als na de 4,5ml. Toen om de 3kwartier nog een mililitertje bijgenomen gedurende een uur of 3, wat uiteindelijk zorgde voor terug een iet of wat fijn gevoel, maar toen was alles op. Wéér te voorzichtig geweest.

Nu mijn vraag: hoeveel nemen jullie bij na hoeveel tijd na jullie eerste dosering om ongeveer terug op hetzelfde punt te zitten? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Zodra het gevoel duidelijker minder wordt, kun je gerust ongeveer dezelgde dosis bijnemen, of nét iets minder.

Gr,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."