Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"man k krijg mn lul amper omhoog na sos"
"niet doen, je wordt sowieso aangehouden en dan ben je echt zuur. Eenmaal in Lloret kun je daar echt wel wat regelen. alfie zei: Hallo iedereen! Binnekort vertrek ik met enkele vrienden naar Lloret.. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om cocaine mee te nemen.. Natuurlijk wel een kleine hoeveelheid, enkel voor eigen gebruik. Is dit riskant? Is er strenge controle in de luchthaven? Heeft iemand hier ervaring mee? Of zou het beter zijn alas we ginder iets zoude kopen? Grtz Alfie Klik om te vergroten..."
"coke is inderdaad te duur voor wat je ervan krijgt, het is daarentegen wel fukking mooie zooi! Het is wel vrij verslavend, als je daarmee goed kan omgaan is het geen probleem. dat houdt dus in dat je niet na gebruik andere tot last bent daardoor, en dat je niet in financiele problemen raakt erdoor of school/werk/whatever verprutst. Na mijn eerste keer vond ik het maar raar spul, merkte er niks van (dacht ik) en was alleen maar veel aan het praten en wilde dolgraag meer. Na vaker gebruiken kom je er beetje bij beetje achter wat nou eigelijk het effect precies is. Je voelt je goed, hoeveel problemen je op het moment ook hebt. al je kopzorgen zijn weg, en je voelt je alsof je precies hebt bereikt wat je altijd al wilde. Dat is nou juist het verradelijke aan de drug. zodra je je ergens schijt over voelt lijkt sos dé oplossing! je kunt je problemen proberen op te lossen, maar in verhouding tot een lijntje lijkt dat vaak veel te veel werk."
"Toevallig! zit net blow te kijken! TimKGB zei: The official toxicity limit for humans is between one and one and half grams of cocaine depending on body weight. I was averaging five grams a day, maybe more. I snorted ten grams in ten minutes once. I guess I had a high tolerance. Klik om te vergroten..."
"peppers - snow jimi hendrix - wind cries mary rolling stones - angie scorpions - wind of change"
"Voordelen: je kun langdurig blijven lopen. je kunt een stuk harder lopen. je wordt niet moe. Nadelen: kans op hartinfarct. extreem hoge bloeddruk. heel gevaarlijk. elfje76 zei: ik wil gaan lopen vanavond, maar mijn laatste lijntje vd dag ga ik tegen kwart vr vier nemen, is het zo dat wann je cocaine sbuift ge fysiek veel minder af kan? heb da loopschema deze week al zwaar verwaarloosd en deze keer wil ik écht gaan, anders kan ik de groep nie meer volgen.. Toch geen risco vr het hart hé? sporten terwijl je dezelfde dag nog gesnoven hebt? Klik om te vergroten..."