"Carlitos, bedankt voor je reactie, zal de link eens goed doorlezen.
ik ben begonnen met 0,25mg Xanax en dat werd in de loop der tijd opgehoogd naar 2mg retard, wanneer een anti-depressievum zou aanslaan, zou de Xanax weer afgebouwd worden, dat was tenminste de planning, maar na vijf anti-depressieva uitgeprobeerd te hebben, die ong gemiddeld een insluiptijd nodig hebben van 2maand, dat kan verschillen per individu en hangt ook van de leeftijd af, waren we nog geen stap verder, inmiddels zat ik toen al een dik half jaar aan de Xanax 2mg retard en dat is zo gebleven, nu zijn we vijf jaar verder.
Ik denk dat die twee mg Xanax nog wel iets doet, ondanks dat je er wel resistentie tegen opbouwd natuurlijk, spierverslapping heb ik geen last van en ook mijn reactievermogen wat onlangs nog even als automobilist getest werd, (moest heel plotseling remmen voor een fietser), was prima in orde, vaak pak ik voor de nacht nog een 0,5 mg, afijn, ik drink heel matig en rook ook niet, qua verwerking voor de lever en nieren schijnt het volgens de arts ook wel mee te vallen, alleen krijg ik het niet, of sla ik eens een dagje over, dan ga ik door roeien en ruiten, zo heftig, dan voek ik me echt verschrikkelijk, natuurlijk doordat de Alprasolam spiegel in het bloed daalt, deze reacties (onttrekkingsverschijnselen, zoals het heet) zal ook wel individueel bepaald zijn, zo kweekt het G.G.Z toch haar eigen junks toch in feite.
Ik heb daar verder nooit zo bij stilgestaan, dat altijd dat ik er zo mee zou kunnen stoppen.
Niet dus, ja natuurlijk zou ik het wel overleven, maar het werd geen prettig weekje dan.
Mijn zoons roken veel weed, ook wel eens geprobeerd, maar daar merk ik heel weinig van.
Enkel een beetje slaperig, voor mij niet zo interessant."
In: Het grote benzo topic !
1-1-2024