Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Zojuist de aflevering van proefkonijnen gekeken waarbij Dennis en Valerio werden onderworpen aan een test waarbij het lichaam werd afgesloten van zuurstof. Dennis zette door en was enkele minuten niet tot beschikking van zuurstof. Daarna omschreef hij wat hij zag een meemaakte: Praten was lastig, visuele hallucinaties, vibrerend beeld. Deze symptomen komen vrijwel overeen met de symptomen van DMT (voor zover ik heb gelezen uit trip reports). Wat ik heb gehoord en gelezen wat betreft DMT is dat het een lichaamseigen stof waarvan de functie niet echt bekend is, maar dat het word aangemaakt bij de dood. Aangezien Dennis was afgesloten van zuurstof, was hij praktisch gezien aan het doodgaan. Is dit dan de DMT die door het lichaam wordt aangemaakt? Of staat dit er geheel los van? Mijn excuses als ik een vraag stel waar (nog) geen antwoord op is, maar ik ben vrij nieuwsgierig en niet geschoten is altijd mis Groeten, Roberini"
"Pandan zei: Hey, bedankt voor jullie reacties! @Ybez: Ik denk niet dat het aan de Mortal Kombats lag, ik heb 12 mensen goed zien gaan op precies dezelfde pillen die avond. En ze waren getest en er was geen spoor van PMMA te bekennen.. Ze had al vaker paniekaanvallen gehad, maar die leken niet op wat ze nu had meegemaakt zei ze. @Roberini: Ik denk zelf ook dat het met de PTSS te maken heeft. Ze heeft al professionele hulp gehad, maar die bleken later toch niet zoveel effect te hebben(komt meer door de hulpverleners als ik het zo hoor). Ik weet niet helemaal hoe MDMA het effect kan hebben om je angsten open te stellen, heb jij hier misschien een referentie naar? Een onderzoek of iets dergelijks? Het klinkt in ieder geval zeer interessant. Klik om te vergroten... http://jop.sagepub.com/content/25/4/439.abstract) Ben nu een beetje vaag dus weet niet zeker of dit wat is: http://jop.sagepub.com/content/25/4/439.abstract)"
"Ik denk eerlijk gezegd dat het geen drugshonden maar angsthonden zijn. Drugshonden zijn schaars en duur, en het drugsbeleid in België is nou niet zo streng dat ze werkelijk drugshonden zullen "inhuren"."
"Canis zei: Als je al eens x op hebt is het makkelijk te handelen. De pil komt geleidelijk op. Het is niet zo dat je ineens strak staat. 125mg was voor een vriendinnetje van mij genoeg om te spacen terwijl ik zelf vooral energie had. Ik denk dat je die 125mg makkelijk kan nemen en een topavond hebt. Maar neem absoluut niets anders in. On a sidenote waar ga je heen? Misschien kom je me wel tegen:P. Klik om te vergroten... Ben toch wel voorzichtig met dit spul dus misschien neem ik driekwart in plaats van een hele, ik zie het vanavond nog wel. Toch heb ik er ongelofelijk veel zin in, dus daar zal het niet aan liggen. Ik betwijfel het dat ik je tegenkom trouwens, ga eerst met vrienden bij iemand thuis chillen en vervolgens naar een huisfeestje. Tenzij ik je daar tegen kom, zou kunnen"
"Hallo dames/heren, Met oud en nieuw ben ik van plan 6-APB te gaan gebruiken voor de eerste keer. Dit mede omdat ik het effect van XTC waardeer, maar ik relatief kort space als ik het vergelijk met leeftijdgenoten/vrienden. Ik heb pellets van 125 mg en wil het sowieso op max. 1 pil houden. Nou zit ik te twijfelen tussen beginnen met een halfje en later bijdoseren met een halfje. Aangezien het 125 mg pellets zijn is een halfje maar ongeveer 60 mg, wat een tamelijk lichte dosis is. Ik vraag me af, als ik dan bijdoseer, wat er dan gebeurt met het effect. Wordt dit erg versterkt, of begint het gewoon bij begin af aan en zal ik dus langer spacen? Ik wil namelijk niet de hele avond met een net niet gevoel lopen. En als ik in één keer een hele pil naar binnen gooi, en ik ga eventueel te hard, is dit te hard gaan hetzelfde als bij XTC of verschilt dit heel erg? Ik ben 17 en mijn gewicht is ergens tussen de 75 en 80 kg. De setting zal in een huis bij een vriend zijn, vervolgens een stukje fietsen en daarna een feestje bij iemand thuis. Hierdoor is het mogelijk dat ik even naar buiten kan gaan als ik te hard zou gaan. Groeten, Roberini"
"25tolife zei: Hey, ik heb nu weinig tijd maar had je al wat reports gelezen erover? Dan heb je een idee van de dosering die men gebruikt. Hieronder 2 reports erover. viewtopic.php?f=21&t=41292 viewtopic.php?f=21&t=41621 Klik om te vergroten... Het eerste linkje is een linkje naar dit topic, haha! Ik heb inderdaad enkele reports gelezen, en zie dat dit nogal per persoon verschilt, dat de ene begint met een halve en dan bijdoseren, terwijl de ander in een keer 1 pil erin mikt. Vandaar de vraag. 25tolife zei: Met het bij-doseren zoals je zegt geld meestal dat je dat binnen een x aantal uur moet doen om de werking te versterken(weet niet exact hoelang dat is met 6-APB), als je te lang wacht zal alleen het effect langer aanhouden (correct me if I'm wrong) Klik om te vergroten... Bij XTC doseer je meestal bij net na of op het hoogtepunt, maar aangezien 6-APB niet echt één hoogtepunt heeft, wanneer moet ik dan bijdoseren? Zou iemand die dit spul al eerder heeft gebruikt hier antwoord op kunnen geven? B.v.d. 25tolife zei: Veel plezier toegewenst & de beste wensen voor 2013 Klik om te vergroten... Dankje, jij ook"
"Canis zei: Ah leuk, mijn eigen tripreports geciteerd!:P Neem absoluut NIET bij. Je bent dan echt té lang wakker. Neem er een voor het feestje en je gaat de hele avond goed. Het is geen XTC dus hanteer ook niet hetzelfde schema qua inname. Ik ga 6-apb of 4-fa vanavond nemen. Maar als ik 6-apb pak doe ik dat een half uur voor ik naar een feestje ga. Dan is de come-up ongeveer als je naar binnen gaat. Have fun! Klik om te vergroten... Die pellets zijn 125mg. Ookal weeg ik niet te licht, zal dit niet een te heftige ervaring worden aangezien ik vrij weinig ervaring met heb uppers?"
"Nog even een tip, ga niet zo eigenwijs doen als ik en eerst een halfje nemen, om vervolgens na 2 uur weer een halfje te nemen. Je voelt het eerste halfje opkomen en als je dan die tweede neemt voel die hem eigenlijk weer verder opkomen. Je bent dus al gauw 4 uur bezig voordat je op z'n "top" zit. Denk dat het beter uitpakt als je in een keer 1 pellet naar binnen werkt. Ga dit morgen (inmiddels vandaag) uitproberen en zal zaterdag nog wel even be-amen of ontkrachten of dit werkelijk beter is. Als ik veel te laat reageer en je het inmiddels al gebruikt heb, mijn excuses"
"De helft van 35 is alsnog 17,5, wat al een te hoge dosis is. Bovendien kan je niet perfect inschatten hoeveel de helft is, dus misschien pak je wel per ongeluk meer dan 17,5, of minder. Deze drug is op de milligram anders dus, zoals meerdere malen gezegd is: Regel een weegschaal en weeg het af"
"Als we het over dezelfde vendor hebben, ik heb die blauwe ook gehad (niet getest helaas), gebruikt, en (afhankelijk van de setting) kreeg ik dezelfde ervaringen als omschreven op het forum hier. Is inderdaad mogelijk dat het een iets andere stof is, maar qua werking was het hetzelfde. Wat wel verschilde is dat volgens de tripreports de crash heel extreem is, maar ik vond hem vrij mild. Tripse!"