Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi weet jij zeker dat je het wel met mao-remmers kan combineren ik zou zo graag weer magic truffels willen eten maar ik heb ssri als medicatie dus eigenlijk schijnt in combinatie met harddrugs slecht te zijn volgens my psych mocht het wel maar wel uitkijken ofzo"
"Hoi Hoe is het je verder nu bevallen. Na afloop, na de trip nog een fijn gevoel?"
"erg objectief verwoord. zoals trips meestal lopen. volgens mij kun jij het goed handelen. nooit van uitgaan, omdat trips altijd onverwachts kunnen uitpakken. alsnog erg herkenbaar geschreven."
"Met 2 vriendinnen besloten we een after-party te houden nadat we een aantal drankjes in de stad hadden gedaan. Ik had die dag 10 km gewandeld, vandaar dat ik in de stad ben beland, ik woon zelf in een dorp. Eerst waren we in de kroeg geweest en erna liepen we met zin 3en terug naar het huis van Roxanne, wat in de stad ligt. Toen we eindelijk na een moeizame reis terug van de stad terug hadden gevonden, kwamen we thuis. We praten wat over muziek en zetten muziek aan. Lisa zei dat ze ineens een joint had gekocht. Normaal zegt ze, dat ze amper geld heeft. Maar voor een joint heeft ze altijd geld! Roxanne en Lisa waren al bezig te lurken aan de joint. Ik blow al een paar jaar niet meer. Ondanks deze regel, nam ik heel snel een trekje, voordat ik er heel lang over ging nadenken en het weer afzwoor. Ik had al 10 km gelopen, dus ik had wat nuttigs gedaan. Niet om nou te zeggen, dat ik daarom THC verdiend had, maar het is altijd nog beter om het dan te doen, dan wanneer ik de hele dag op mijn leren bank achter de Netflix chocolade-koekjes heb zitten eten. Ik nam ongeveer 10 trekjes en steeds als ik weer een trekje nam, voelde ik een soort stofjes afgeschoten worden, die er voor zorgde dat ik mij als een lachend persoon ging gedragen. Ook Roxanne en Lisa lachte voluit. Lisa had een knuffel gevonden en snapte het nut in eens van knuffels. Ik ging weer eens selfies maken met mijn mobiel en volgens Lisa maak ik altijd selfies. Ik pakte de afstandsbediening om dit als microfoon te gebruiken. Ik zong erin en ging Lisa interviewen. Ik weet niet meer goed wat er nou precies zo grappig was, alleen dat er iets grappig was. Na 1 hijs merkte ik het natuurlijk meteen. Want ook als ik soms truffels eet, als ik het in me mond stop, bam ik sta op de maan. Verschil tussen hoe ik mij voor de hijs voelde en erna, verdwijnde. Prikkels kwamen niet meer meteen binnen, maar ik kon dingen meer van een afstand bekijken. Roxanne vond het leuk om mij ook eens stoned mee te maken. Ik vroeg een liedje aan. Vervolgens gingen we Bob Marley luisteren. Roxanne snapte de muziek, waarom die die had gemaakt. Hij was altijd stoned. Die Bob. D De kat was echt schattig aan het worden. De kat ging ik aaien. Ik zat tien minuten tegen de kat aan te praten. Ik zei de heletijd dat Roxanne niet Everybody Need Somebody wou opzetten tegen de kat. De kat was erg begripvol. Lisa vond dat de kat het chil bij mij vond omdat hij naast mij ging liggen. Ik was een lied aan het schrijven op de gitaar over Haarlem. En de kat zat onder de tafel naast mij. Ik schreef dit nummer over Haarlem: https://soundcloud.com/marrieparrie/haarlem-de-rookruimte Hij begint rond 45 seconde. Roxanne en ik gaan waarschijnlijk optreden, vandaar. We moesten beiden een lied over Haarlem schrijven voor het optreden. Die heb ik nu gemaakt. Het lied is niet erg vrolijk, maar in mijn stonede vibe vond ik dit juist grappig. Normaal probeer ik juist heel vrolijk te doen met het schrijven van liedjes, wat misschien dan toch nep overkomt. Na een tijdje wou Lisa tegen mij aan leunen. Ik keek haar daar heel apart aan. Toen zei ze: "je kijkt nu grappig" Ik vond het niet zo grappig, alsof ik een object ben in een portret en ik zei: "Ik ben je Toy Story- speeltje niet" Uiteindelijk hebben we nog wat film-scenes zitten kijken van Kill Bill, Intouchables en Death Proof. Ik kon zoals altijd, als ik stoned ben de personages goed begrijpen. Het lijkt wel alsof hash de poorten opent en mij soms even een andere kijkt geeft. Overdreven doe ik niet, want het is ook weer niet trippen. Maar het is niet de meest gangbare manier om je te voelen. Ik hoop dat ik zo een goed beeld heb weergeven en ik raad drugs niet aan. Thankyou"
"Bakje: 5 gram ofzo van Mexicana Wie/hoe: Alleen in tuinhuisje 20 mei geschreven een dag na het report Sommige reizigers schrijven pas een maand later hun trip-report. Ik dus niet. Het is nog geen eens 24 uur geleden. Dus ik kan vaag overkomen. Wie weet, misschien juist normaal en kom ik nuchter juist vaag over. Het zat er al een tijd aan te komen want het lag al een tijd in de koelkast. En ik heb met koningsdag wel een beetje genomen maar dat was geen trip. Ik merk het nu al dat ik het zat ben om te schrijven, want trips zijn gewoon onomschrijfbaar en eenmaal opgeschreven is de magie er wel weer vanaf. Op de een of andere manier kies ik altijd slechte momenten en tijden uit. Ik denk dat ik altijd een ervaringsdeskundige ben op het gebied van truffels maar dat is het niet. Ik wou ze overdag al doen, maar dan had ik problemen met mijn ouders die gewoon thuis wonen. Naja ik woon bij hun zeg maar. Dus ik zat in het tuinhuis om half negen die truffels op te eten en na het eerste hapje werd ik al de lucht in geschoten. Ik weet niet waar het door komt. MIsschien omdat ik snel de effecten herken of omdat ik gewoon gek aan het worden ben. Dus ik forceerde mijzelf om door te eten maar dat waren nog maar 5 hapjes. En toen dacht ik als ik meer eet, zie ik straks het plafond bewegen en ik was al ver heen. Geloof mij trip niet om 20:00. Dan zit je om 4 uur 's nachts als een aap op en neer te springen in de kamer. Kan je beter overdag en in de avond lekker slapen. Zo begon het ook: "huh is het al negen uur, huh waarom heb ik dit in godsnaam nu gedaan, huh waarom drink ik gewoon nog koffie op dezelfde dag, huh huh huh. In tegendeel met normale trips denk ik altijd meteen van: "o shit, waarom ben ik nooit buiten? " nu dacht ik: "ja waarom moet ik naar buiten zit hier wel lekker" Toen had ik een lied over zwervers geimproviseerd. (wordt leuk na het eerst couplet) maar mijn haar zit voor geen meter. Sorry voor mijn tik met mijn oog maar moest nadenken wat ik ging zingen. En toen had ik echt medelijden met zwervers. Maar ik voelde ook een toekomst voor hun. Kun je ff in de comments achter laten of ik hier spacend uit zie. Anders kan ik het misschien niet online zetten (op social media) Op de radio luisterde ik naar een vriend die optrad. Deze link is trouwens uit januari. Maar dit is wel het lied wat hij speelde. Super lachen was dat. Ondertussen had ik een opmerking over hoofddoeken op Facebook geplaatst. Dat agenten dat zelf mogen bepalen. Dit was een onderwerp van het programma. Normaal luister ik niet naar politiek. Maar omdat Yorick optrad luisterde ik een soort van mee naar het radioprogramma over hoofddoeken wat erna kwam: Toen kwam het allemaal. Ik zie er eigenlijk echt voor geen meter uit vandaag en de wereld ziet mij als zwerver met huis. Veel zelf-kritiek kreeg ik naar mij toegeslagen en ik werd de grond ingeboord. Maar ik wist dat alles wat ik mezelf aanpraat toch illusie is. Toen ging ik een beetje achter mijn computer muziek opzetten en uit mijn plaat. Het beeldscherm pulseerde. In het begin van de trip zag ik ook ineens heel veel licht buiten en dat was prachtig. Rond 00:00 belde ik een vriendin op, om te praten over wat ik had meegemaakt vandaag. Ik vertelde dat ik mijn ma irritant vind, omdat ze altijd maar met mij bezig is. En dat dat veel druk op mij legt. Toen kreeg ik van die vriendin weer te horen dat ze het niet zo bedoeld. Maar het is wel irritant als je zoiets moet meemaken. Ik denk altijd van me ouders zijn geweldig maar het zijn ook gewoon kinderen geweest en het blijven kinderen. Maar als je niet jezelf als kind aanschouwt zou je nooit volwassen kunnen worden. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik nog best onvolwassen ben en dat als ik het kind buitensluit juist kinds blijf. Ook begon ik over mijn ex te praten dat het zo'n lul was dit en dat. Toen zei ze van: "je moet niet in de slachtoffer rol stappen". Toen begon ik over joden en zo dat ik net zoals joden ben. Dat je gewoon soms mensen ontmoet die net zoals nazies zijn. Die je onpersoonlijke schade toebrengen. Dit vond zij zeer vergezocht en ze vond dat ik mijzelf niet met een jood mocht vergelijken omdat ik niet verkracht, kaalgeschoren en afgevoerd ben. Snel verwijderde ik de telefoon van mijn oor, voordat ze nog meer negatieve termen uit de geschiedenis ging opnoemen. Ik voelde dat leidden in wat voor vorm klein of groot, even erg is. Of je nou een keer een rot opmerking te horen krijgt. Zoals mijn pa wel eens bij mij heeft gedaan: "wat loop je ongezellig te doen" En dan gewoon uit het niets he. Dat je denkt man je hebt nog niet eens wat normaals tegen mij gezegd vandaag. Maar ook leidden tot en met oorlogsgebieden of als je leidt om onrecht wat is je aangedaan. Daar was die vriendin het ook niet mee eens, nogmaals ze vond niet dat ik mijzelf met een jood mocht vergelijken. Ik vond dat dat wel mocht. Het totaal-plaatje van de wereld zien, geeft hoop, omdat je weet dat ik niet de enige ben en dat leidden niet iets nieuws is. Waardoor je het misschien beter kan controleren? Al om het al, mijn ouders zijn heel lief enzo, soms moet alleen ik echt veel moeite doen om ze aardig te vinden. Dan denk ik van hoezo mag je mensen gewoon niet irritant vinden, dat hoort toch bij het leven. Het hoort er allemaal bij. Niet dat ik ze ga terroriseren. Dat was ook niet slim om iemand te gaan bellen. We hadden een uur gebeld, dus blijkbaar was het toch wel een soort van gezellig ook al was het allemaal maar negatief kwa inhoud. Ik ben toen eventjes de bank gaan uitklappen en begon daar een soort van op te rollen en alles. Ik ging nog een gitaar liedje spelen, maar het leek meer alsof ik die gast van het Youtube-kanaal Smartheads TV was. Ik was niet stoned maar me ogen hingen op kwart voor negen. 5 minuten later had ik super veel zin in een blow. Ik voelde me een beetje alsof een mdma-trip uitwerkte. Somber maar toch wakker en nostalgisch. Heel irritant. Ik wou eigenlijk ook nog wandelen maar dan had ik weer het gevoel dat dieren me raar vonden en als een psychoot rondliep. Wat kan ik nog meer vertellen. Heel veel, maar het is ongelofelijk hoeveel je kan denken. Meestal onthoudt ik de rode draad wel en denk ik daar aan terug als me leven neerwaarts de put in wordt gereden. Toen ik ging slapen werd ik nog een keer wakker omdat ik dacht dat er iemand in de kamer stond. Ik dacht ook nog ff dat ik dood ging omdat ik koffie op had diezelfde dag. Ik ben wel bijna met het licht naar bed gegaan. Ik hoorde de eerste vogel en dan begint de rest ook he.. erg is dat. Nog meer inzichten: - muziek is wel leuk om te componeren (songtekst enzo), maar dan kan je net zo goed andere muziek coveren die beter is. Hoef je zelf niet zoveel moeite te doen. - seks is iets anders dan liefde. Ik zag hoe ik en een andere ziel knuffelden. We knuffelden zonder libido in die zekere zin. Dat is toch wel het mooiste wat er bestaat. Maja uiteindelijk moet het wel op seks uitdraaien anders is het ook weer liefdeloos. Snap je.. Of niet? - Porno is ook wel zoiets, mensen weten niet hoe veel schade ze zichzelf toebrengen op deze manier om de liefde te gebruiken voor geld - Je moet je hart uitstorten in de wereld dan hoef je niet te twijfelen weetjewel - Nog meer dingen die ik vergeten ben Sorry dat ik zoveel toen typte."
"Lysergine zei: Leuk rapport en inderdaad grappig geschreven! Hoelang speel je gitaar en wisten je ouders dat je truffels gebruikte? Gebaseerd op een ander filmpje op je YouTube-kanaal woon je overigens een kilometer of misschien zelfs enkele honderden meters bij mij vandaan! Toch heel toevallig. Klik om te vergroten... Klopt zwaai een keer als je me ziet!!!!!! Mijn ouders waren thuis (geloof ik), maar ik was afgezonderd. Ze wisten het niet op dat moment. Van mij mogen ze het best weten, maar ik houdt het op het moment zelf geheim voor hun. Ze weten in het algemeen wel dat ik het doe en de truffels liggen in de koelkast. Ik speel ongeveer 4 jaar al gitaar, altijd maar een beetje akkoorden!"
"Psychedelibee zei: Grappig report, behoorlijk warrig maar dat past goed bij de trip natuurlijk. Nee je ziet er niet spacend uit hoor. Alleen post je natuurlijk wel een video van je eigen kanaal, met je eigen gezicht op een drugsforum. Dus je bent nog steeds direct aan drugs gebruik te koppelen zo. Laat even weten of je daar ok mee bent, anders haal ik de video wel uit het report voor je. Het liedje voegt zeker een hoop toe aan het report, maar wellicht niet zo slim. Klik om te vergroten... Oke bedankt voor de tips. Klopt, mij boeit het niet zo als ik met truffels wordt gerelateerd als ze maar niet denken dat ik coke-verslaafd ben (ik heb niks tegen mensen die dat doen). En ik weet niet of ik het filmpje er nog steeds uberhaupt op ga zetten op een Social Media.. Dacht bijna dat ik een regel had verbroken van reclame maken bij de regels van een report schrijven. ooehh"
"Bedoel je dus, met serotonine zeg maar dat je die aanmaakt in het lichaam vervolgens breekt die serotonine af omdat het giftig is? Ik leg het dus niet goed uit, me vraag. Ongeveer. Ik ken dat, dat stukje toen je dat gezin uit die boot zag stappen, dat wanneer je tript ineens allemaal dingen opvallen aan voorbijgangers etc. Het is heel raar. Alsof vanaf 't moment dat je aan het trippen bent ineens alles betekenis krijgt, of juist niet, wat mensen doen, terwijl normaal is het gewoon een voorbijganger inderdaad."
"nu maar hopen dat het nuchter ook nog leuk is"
"leuk ik heb de text gescand ik lees je hebt gehuild en gelachen mooi ik moest wel helemaal naar beneden scrollen om te kunnen reageren"