Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb dringende vraag, Ik kreeg vandaag 3 gram pakje met wat de man zei cristal cocaine niet versneden Het spul ziet eruit als soort suiker korrels Het smaakt bitter en klein beetje zoet en na paar seconde verdoofd het me mond Ik dacht aan research chemical dus syntatische coke. Ik heb er een foto van maar weet niet hoe ik dat in dit bericht zet Iemand ideeën???"
"25tolife zei: Hey! Als je een bericht beantwoord staat er onderaan (even scrollen misschien) bijlage toevoegen daar lukt het mee. Op het eerste idee zou ik het ook niet weten maar klinkt als een bekend versijdingsmiddel voor coke wat je proefde lidocaïne meen ik. Kan ook deze RC cocaïne variant zijn Chemische naam: (3-diethylamino-2,2-dimethylpropyl)-4-aminobenzoate Alternatieve naam: Larocaine Introductie Dimethocaine is familie van cocaïne, maar is niet afkomstig uit het natuurlijke alkaloïde mengsel van de coca struik. Dimethocaine is een research chemical, welke men in eerste instantie een rol als plaatselijk verdovingsmiddel had toegedicht. De stimulerende eigenschappen waren echter al spoedig ontdekt. Eerst werd gedacht dat dimethocaine slechts 10% van de potentie van cocaïne had, maar de gebruikers rapporten dat dit niet klopt. De effecten van Dimathocaine zijn veel sterker dan verwacht. De effecten zijn vergelijkbaar met die van cocaïne, stemming lift, euforie en stimulatie. Het verschil is dat deze effecten niet zozeer in een sterke rush opkomen, zoals bij cocaïne, maar gelijkmatiger opkomen, en daarna langer duren. Klik om te vergroten... Laten testen is je enige echtte zekerheid. Klik om te vergroten..."
"Hoi forum gebruikers, Ik gebuik nu bijna 2 jaar drugs. Het begon met xtc elke week en soms ook door de weeks. Dit heb ik ongeveer van november tot juni 2012/2013 gedaan. Toen ben ik met xtc gekapt tot ongeveer november 2013. Heb me toen nooit zorgen gemaakt over me gebruik omdat ik nooit ergens last van had. Vanaf november 2013 begon echt mijn cocaine periode. had daarvoor wel al vaker gesnoven maar niet echt meer gedaan omdat ik xtc helemaal te gek vond Van nov 13 heb ik ongeveer elke week voor 50 tot 125 euro gehaald aan coke. Dit was vooral de eerste 3 maanden. De laaste maanden haal ik slechts voor 25 en deel deze met een maat van me in principe ben ik helemaal klaar met coke, athans zo voel ik dat nu .... elke keer als ik laaste weken ging halen voelde de eerste paar lijnen super. maar daarna voel ik me super klote en spaug ik ervan dat ik weer gedaan heb. Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg. zit dit gwn tussen me oren? Heb wel is last van hartkloppingen. Maar back to the point. Elke keer als ik uit ga of met vrienden ben of wat dan ook kan ik me niet vermaken zonder xtc of coke. op dat moment wil ik of gebruiken of gwn naar huis en gaan slapen. nu lukt het me aardig om van de coke af te blijven. ik ben van mening dat ik beter xtc of amfetamine kan nemen dan coke. vooral omdat coke super duur is. Niet dat speed of xtc zo goed zijn. maar ik weet dat ik van speed niet fout kan gaan. Omdat ik speed totaal niet leuk of lekker vind Ben daar geen lief hebber van en met xtc heb ik ongeveer hetzelfde. De space is wel super. Maar het slikken ervan en de smaak en kater weerhouden mij er al van het niette doen Het lukt me redelijk om geen coke te halen. Heb nu al paar weken niks gedaan. maar blijft moeilijk om mezelf te vermaken zonder het in ut weekend. heeft iemand goede tips voor mij om dit vol te houden? Of heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik hoor graag van iedereen!!"
"Pandan zei: Hey ricoroszay, Ik vond je topic beter passen bij het subforum verslaving, omdat ik van mening ben dat je dat hebt. Het is in ieder geval al een goede stap dat je van de coke afblijft. Maar om dit te gaan vervangen met speed en XTC is een heel slecht idee. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je een probleem hebt, namelijk dat je niet van drugs kan afblijven. Ik ben ook van mening dat je beter compleet met drugs kan stoppen voordat je nog dieper in je verslaving komt. Het regelmatig XTC gebruiken/misbruiken heeft je lichaam hoogstwaarschijnlijk schade gedaan. Ook al voel je dat niet, er zullen wat dingen mis zijn. Ik denk dat het voor jou het beste is om met een specialist contact op te nemen, om te beginnen met je huisarts. Laat je checken, want om zo met drugs om te gaan is helemaal niet goed voor je lichaam. Ik wil je niet kleineren in geen enkel opzicht, ik probeer je alleen maar te helpen. Bedankt boor je reactie. ik weet dat je goed bedoelt. probleem is ook dat alle mensen waarmee ik omga ook gebruiken maar hun zien er geen kwaad in maar ik wel. het werkt natuurlijk ook niet mee als ik wil stoppen en toch met hun om blijf gaan. ik ga zekers langs de huisarts mezelf eff laten checken Het niet kunnen vermaken zonder drugs duidt op een drugsprobleem. Ook de angstaanvallen en hartproblemen zijn alarmerend. Ik zou als ik jou was geen drugs meer gebruiken voor een lange tijd. Dit kan wel moeilijk gaan worden, maar ik zou het niet zeggen als ik het niet nodig vond in jouw situatie. ricoroszay zei: Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg. zit dit gwn tussen me oren? Klik om te vergroten... Het zit tussen je oren, maar dat is je geweten dat spreekt. Je weet dat je slecht bezig bent, dus waarschuw je je zelf. Welk pad je ook kiest, ik wens je heel veel sterkte en succes. Je kan altijd dingen vragen, via PB of in dit topic. Klik om te vergroten..."
"Ik wil graag even een tijdje stoppen met de coke, xtx en speed. Ik denk dat jullie zelf ook wel begrijpen dat de weekenden een stuk minder leuk worden. Ik kan me dan echt totaal niet vermaken. ik ben zelf eigenlijk totaal niet van de alcohol af en toe heb ik daar zin in maar dan wil ik ook gelijk coke erbij omdat ik dat normaal ook deed. ik zat zo te denken om gwn te gaan blowen. maar hoewel ik 9 van de 10 keer heel erg fout ging op hasj en wiet heb ik hier eigenlijk geen zin in. maar sat komt gwn omdat ik teveel blow terwijl ik het niet gewent ben. Nu hoorde ik dat je blowen moet opbouwen net als het roken van sigaretten dat je de eerste paar keer over je nek gaat. heeft iemand tips voor me voor het beginnen met blowen qua dosering en manieren hoe ik em het best kan relaxxen?"
"medegebruikers, Ik ben nieuw op deze site en dit is mijn eerste bericht. Heb een account aangemaakt omdat ik zelf cocaine, xtc en soms speed gebruik. Nu gebruik ik aardig wat coke.Ongeveer 100 euro per week en dit doe ik nu een jaar. Ik haal niet coke omdat ik het nodig heb maar gwn omdat ik het geld ervoor heb en het relaxxed vind Daarvoor heb ik elke week xtc gedaan maar vanwege de kater ben ik daarmee gestopt nu ben ik bang dat ik verslaafd aan de coke aak en dat ik op een dag gruwlijke gezondheids klachten krijg. Ik ben nu zo,n een maand gestopt en ik heb geen last van ontwenning ofiets. Het lukt me prima het iemand hetzelfde of wat zijn jullie meningen hierover. moet ik uitkijken voor verslaving???"