#1
Hoi forum gebruikers,
Ik gebuik nu bijna 2 jaar drugs. Het begon met xtc elke week en soms ook door de weeks.
Dit heb ik ongeveer van november tot juni 2012/2013 gedaan.
Toen ben ik met xtc gekapt tot ongeveer november 2013.
Heb me toen nooit zorgen gemaakt over me gebruik omdat ik nooit ergens last van had.
Vanaf november 2013 begon echt mijn cocaine periode.
had daarvoor wel al vaker gesnoven maar niet echt meer gedaan omdat ik xtc helemaal te gek vond
Van nov 13 heb ik ongeveer elke week voor 50 tot 125 euro gehaald aan coke.
Dit was vooral de eerste 3 maanden.
De laaste maanden haal ik slechts voor 25 en deel deze met een maat van me
in principe ben ik helemaal klaar met coke, athans zo voel ik dat nu ....
elke keer als ik laaste weken ging halen voelde de eerste paar lijnen super.
maar daarna voel ik me super klote en spaug ik ervan dat ik weer gedaan heb.
Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg.
zit dit gwn tussen me oren?
Heb wel is last van hartkloppingen.
Maar back to the point.
Elke keer als ik uit ga of met vrienden ben of wat dan ook kan ik me niet vermaken zonder xtc of coke.
op dat moment wil ik of gebruiken of gwn naar huis en gaan slapen.
nu lukt het me aardig om van de coke af te blijven.
ik ben van mening dat ik beter xtc of amfetamine kan nemen dan coke.
vooral omdat coke super duur is.
Niet dat speed of xtc zo goed zijn.
maar ik weet dat ik van speed niet fout kan gaan. Omdat ik speed totaal niet leuk of lekker vind
Ben daar geen lief hebber van
en met xtc heb ik ongeveer hetzelfde.
De space is wel super. Maar het slikken ervan en de smaak en kater weerhouden mij er al van het niette doen
Het lukt me redelijk om geen coke te halen. Heb nu al paar weken niks gedaan.
maar blijft moeilijk om mezelf te vermaken zonder het in ut weekend.
heeft iemand goede tips voor mij om dit vol te houden? Of heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik hoor graag van iedereen!!
Ik gebuik nu bijna 2 jaar drugs. Het begon met xtc elke week en soms ook door de weeks.
Dit heb ik ongeveer van november tot juni 2012/2013 gedaan.
Toen ben ik met xtc gekapt tot ongeveer november 2013.
Heb me toen nooit zorgen gemaakt over me gebruik omdat ik nooit ergens last van had.
Vanaf november 2013 begon echt mijn cocaine periode.
had daarvoor wel al vaker gesnoven maar niet echt meer gedaan omdat ik xtc helemaal te gek vond
Van nov 13 heb ik ongeveer elke week voor 50 tot 125 euro gehaald aan coke.
Dit was vooral de eerste 3 maanden.
De laaste maanden haal ik slechts voor 25 en deel deze met een maat van me
in principe ben ik helemaal klaar met coke, athans zo voel ik dat nu ....
elke keer als ik laaste weken ging halen voelde de eerste paar lijnen super.
maar daarna voel ik me super klote en spaug ik ervan dat ik weer gedaan heb.
Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg.
zit dit gwn tussen me oren?
Heb wel is last van hartkloppingen.
Maar back to the point.
Elke keer als ik uit ga of met vrienden ben of wat dan ook kan ik me niet vermaken zonder xtc of coke.
op dat moment wil ik of gebruiken of gwn naar huis en gaan slapen.
nu lukt het me aardig om van de coke af te blijven.
ik ben van mening dat ik beter xtc of amfetamine kan nemen dan coke.
vooral omdat coke super duur is.
Niet dat speed of xtc zo goed zijn.
maar ik weet dat ik van speed niet fout kan gaan. Omdat ik speed totaal niet leuk of lekker vind
Ben daar geen lief hebber van
en met xtc heb ik ongeveer hetzelfde.
De space is wel super. Maar het slikken ervan en de smaak en kater weerhouden mij er al van het niette doen
Het lukt me redelijk om geen coke te halen. Heb nu al paar weken niks gedaan.
maar blijft moeilijk om mezelf te vermaken zonder het in ut weekend.
heeft iemand goede tips voor mij om dit vol te houden? Of heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik hoor graag van iedereen!!