Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZonder drugs, geen vermaak

Zonder drugs, geen vermaak

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ricoroszayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi forum gebruikers,

Ik gebuik nu bijna 2 jaar drugs. Het begon met xtc elke week en soms ook door de weeks.
Dit heb ik ongeveer van november tot juni 2012/2013 gedaan.
Toen ben ik met xtc gekapt tot ongeveer november 2013.
Heb me toen nooit zorgen gemaakt over me gebruik omdat ik nooit ergens last van had.
Vanaf november 2013 begon echt mijn cocaine periode.
had daarvoor wel al vaker gesnoven maar niet echt meer gedaan omdat ik xtc helemaal te gek vond
Van nov 13 heb ik ongeveer elke week voor 50 tot 125 euro gehaald aan coke.
Dit was vooral de eerste 3 maanden.
De laaste maanden haal ik slechts voor 25 en deel deze met een maat van me
in principe ben ik helemaal klaar met coke, athans zo voel ik dat nu ....
elke keer als ik laaste weken ging halen voelde de eerste paar lijnen super.
maar daarna voel ik me super klote en spaug ik ervan dat ik weer gedaan heb.
Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg.
zit dit gwn tussen me oren?
Heb wel is last van hartkloppingen.

Maar back to the point.
Elke keer als ik uit ga of met vrienden ben of wat dan ook kan ik me niet vermaken zonder xtc of coke.
op dat moment wil ik of gebruiken of gwn naar huis en gaan slapen.

nu lukt het me aardig om van de coke af te blijven.
ik ben van mening dat ik beter xtc of amfetamine kan nemen dan coke.
vooral omdat coke super duur is.
Niet dat speed of xtc zo goed zijn.
maar ik weet dat ik van speed niet fout kan gaan. Omdat ik speed totaal niet leuk of lekker vind
Ben daar geen lief hebber van
en met xtc heb ik ongeveer hetzelfde.
De space is wel super. Maar het slikken ervan en de smaak en kater weerhouden mij er al van het niette doen

Het lukt me redelijk om geen coke te halen. Heb nu al paar weken niks gedaan.
maar blijft moeilijk om mezelf te vermaken zonder het in ut weekend.

heeft iemand goede tips voor mij om dit vol te houden? Of heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik hoor graag van iedereen!!
r
ricoroszayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pandan zei:
Hey ricoroszay,

Ik vond je topic beter passen bij het subforum verslaving, omdat ik van mening ben dat je dat hebt.

Het is in ieder geval al een goede stap dat je van de coke afblijft. Maar om dit te gaan vervangen met speed en XTC is een heel slecht idee.

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je een probleem hebt, namelijk dat je niet van drugs kan afblijven. Ik ben ook van mening dat je beter compleet met drugs kan stoppen voordat je nog dieper in je verslaving komt. Het regelmatig XTC gebruiken/misbruiken heeft je lichaam hoogstwaarschijnlijk schade gedaan. Ook al voel je dat niet, er zullen wat dingen mis zijn. Ik denk dat het voor jou het beste is om met een specialist contact op te nemen, om te beginnen met je huisarts. Laat je checken, want om zo met drugs om te gaan is helemaal niet goed voor je lichaam. Ik wil je niet kleineren in geen enkel opzicht, ik probeer je alleen maar te helpen.

Bedankt boor je reactie.
ik weet dat je goed bedoelt.
probleem is ook dat alle mensen waarmee ik omga ook gebruiken maar hun zien er geen kwaad in maar ik wel.
het werkt natuurlijk ook niet mee als ik wil stoppen en toch met hun om blijf gaan.
ik ga zekers langs de huisarts mezelf eff laten checken

Het niet kunnen vermaken zonder drugs duidt op een drugsprobleem. Ook de angstaanvallen en hartproblemen zijn alarmerend. Ik zou als ik jou was geen drugs meer gebruiken voor een lange tijd. Dit kan wel moeilijk gaan worden, maar ik zou het niet zeggen als ik het niet nodig vond in jouw situatie.
ricoroszay zei:
Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg.
zit dit gwn tussen me oren?
Klik om te vergroten...
Het zit tussen je oren, maar dat is je geweten dat spreekt. Je weet dat je slecht bezig bent, dus waarschuw je je zelf.

Welk pad je ook kiest, ik wens je heel veel sterkte en succes. Je kan altijd dingen vragen, via PB of in dit topic.
Klik om te vergroten...
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey ricoroszay,

Ik vond je topic beter passen bij het subforum verslaving, omdat ik van mening ben dat je dat hebt.

Het is in ieder geval al een goede stap dat je van de coke afblijft. Maar om dit te gaan vervangen met speed en XTC is een heel slecht idee.

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je een probleem hebt, namelijk dat je niet van drugs kan afblijven. Ik ben ook van mening dat je beter compleet met drugs kan stoppen voordat je nog dieper in je verslaving komt. Het regelmatig XTC gebruiken/misbruiken heeft je lichaam hoogstwaarschijnlijk schade gedaan. Ook al voel je dat niet, er zullen wat dingen mis zijn. Ik denk dat het voor jou het beste is om met een specialist contact op te nemen, om te beginnen met je huisarts. Laat je checken, want om zo met drugs om te gaan is helemaal niet goed voor je lichaam. Ik wil je niet kleineren in geen enkel opzicht, ik probeer je alleen maar te helpen.

Het niet kunnen vermaken zonder drugs duidt op een drugsprobleem. Ook de angstaanvallen en hartproblemen zijn alarmerend. Ik zou als ik jou was geen drugs meer gebruiken voor een lange tijd. Dit kan wel moeilijk gaan worden, maar ik zou het niet zeggen als ik het niet nodig vond in jouw situatie.
ricoroszay zei:
Ook heb ik tijdens gebruik van elk middel nu, of het nou alcohol, wiet of coke is angst dat ik neer ga en een hartaanval krijg.
zit dit gwn tussen me oren?
Klik om te vergroten...
Het zit tussen je oren, maar dat is je geweten dat spreekt. Je weet dat je slecht bezig bent, dus waarschuw je je zelf.

Welk pad je ook kiest, ik wens je heel veel sterkte en succes. Je kan altijd dingen vragen, via PB of in dit topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."