Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben een flinke gebruiker geweest maar mijn lichaam kan niet meer tegen deze drug, ik krijg gelijk epileptische schokken en als ik ga liggen en het ghb (bloed) naar mijn hoofd stroomt raak ik compleet verlamt. dit is alleen bij ghb, herkent iemand dit?"
"toen ik voor jaren geleden xtc nam waren de ervaringen heel erg verschillend, de blauwe boompjes en groene eekhoorn kan ik me herrineren als goeie pillen, maar heb ook wel eens zonder logo pillen gebruikt. hier ging ik niet lekker op, nu heb ik laatst een keer een blauwe kunnen krijgen op een feestje maar daar stond ook niks op. Of niet dat ik het nog zien ik heb het maar even overgeslagen. de volgende keer als ik een goeie denk te hebben wil ik er wat extra kopen en het misschien laten testen. ik zit ook niet echt meer in het wereldje dus ik ben erg voorzichig geworden, zijn er momenteel pillen waar je erg bij moet uitkijken? Rick"
"Hallo , ik heb een angststoornis en een depressie, eigenlijk al mijn hele leven, om deze gevoelens te onderdrukken heb ik vroeger veel drugs misbruikt, momenteel heb ik antidepressiva en benzo’s, nu wil ik eigenlijk eens stoppen met de benzo’s en dit vervangen voor een ander middel dat goed werkt tegen angst en stress, zodat ik de tolerantie van benzo’s terug kan dringen, zijn er nog andere middeltjes die ik kan nemen ? Rick"
"wiet rook ik ook al een jaar elke dag, dit werkt niet goed meer helaas, en ben er daarom ook flink mee geminderd. de angst en stressklachten zijn zo erg dat ik al meerdere burnouts heb gehad en in de psychiatrie hebben ze mij al lang gelden opgegeven omdat ze mij niet kunnen helpen, ze zijn zelfs geïrriteerd dat de antidepressiva en antipsychotica niet werken tegen mijn klachten."
"FishtailLemon zei: Ik ken het. Ik heb autisme en het enige dat ik wil is af en toe rust in mijn hoofd en al van alles geprobeerd. Van antidepressiva tot antipsychotica. Het enige merkbare effect was gewichtstoename. Alcohol werkt ook. Maar doet meer slecht dan Klik om te vergroten... cutepool zei: Kratom, DCK/ketamine, DMT Klik om te vergroten..."
"Ik heb 5 gram kratom getest, van maeng da, eerst 2 gram maar geen effect na een uur dus er nog 3 gram bijgepakt, even zien of het nog gaat werken.."
"daar staat wat leuks tussen van 5 gram kratom heb ik een licht tot matig rustgevend gevoel ervaren, mogelijk dat de dosering wat aan de lage kant was of ik er teveel van verwacht heb."
"Hallo allemaal we weten allemaal dat het gebruik van mdma bijwerkingen heeft, onder andere met klapperkaken of malen met je kaken. voor mij is het nu 6 jaar geleden dat ik xtc heb gebruikt, had graag nog eens een pilletje genomen maar heb er niet echt meer de contacten voor. Daarom heb ik het de afgelopen tijd bij een drankje gehouden, nu is het telkens zo als ik alcohol drink ( radler of gewone bier) Dat ik na meer dan 4 flesjes bier weer een klein beetje last krijgt van die kaakbewegingen. Dit verdwijnt gelukkig wel weer snel. Hoe is het mogelijk dat dit zonder gebruik van mdma weer komt opzetten? Ik dacht altijd dat het met het gebruik van mdma te maken had. Zijn er mensen die dit herkennen? Gr"
"Bas zei: Pillen worden niet per stuk gemaakt, maar per bepaalde hoeveelheid (batch)(gewoon een nieuwe lading). Iedere pil is hetzelfde van die batch, ga daar maar van uit. Tenzij je pillen met hetzelfde uiterlijk ergens anders koopt, let daar op, want het kan net zo goed van een andere maker komen of van een andere batch zijn. Pillen worden per duizenden, 100-duizenden, miljoenen gemaakt, dus grote kans dat ze allemaal hetzelfde zijn en ook grote kans dat er zo maar een verkeerde tussen zit. Vandaar dat er ook altijd gewaarschuwd wordt; gebruik is nooit zonder risico. Klik om te vergroten... En wat bedoel je precies met een verkeerde? Hoge dosis mdma of andere stoffen?"
"ik herken dit probleem ook, heb 8 jaar geleden voor het laatst MDMA gehad, heb nu nog soms momenten dat ik derealiseer, dan zit ik een half uur in mijn auto maar de rit heb ik niet meegemaakt. Maar wel normaal gereden zonder gevaarlijke dingen, je schrikt als het ware wakker uit je onbewuste toestand en realiseert je dan pas dat je even weg bent geweest. Ik vind het soms wel fijn dat je niet teveel meekrijgt, maar als dit gevoel steeds blijft zou ik het wel eng vinden."