#1
Hallo allemaal
we weten allemaal dat het gebruik van mdma bijwerkingen heeft, onder andere met klapperkaken of malen met je kaken.
voor mij is het nu 6 jaar geleden dat ik xtc heb gebruikt, had graag nog eens een pilletje genomen maar heb er niet echt meer de contacten voor.
Daarom heb ik het de afgelopen tijd bij een drankje gehouden, nu is het telkens zo als ik alcohol drink ( radler of gewone bier)
Dat ik na meer dan 4 flesjes bier weer een klein beetje last krijgt van die kaakbewegingen.
Dit verdwijnt gelukkig wel weer snel.
Hoe is het mogelijk dat dit zonder gebruik van mdma weer komt opzetten? Ik dacht altijd dat het met het gebruik van mdma te maken had.
Zijn er mensen die dit herkennen?
Gr
we weten allemaal dat het gebruik van mdma bijwerkingen heeft, onder andere met klapperkaken of malen met je kaken.
voor mij is het nu 6 jaar geleden dat ik xtc heb gebruikt, had graag nog eens een pilletje genomen maar heb er niet echt meer de contacten voor.
Daarom heb ik het de afgelopen tijd bij een drankje gehouden, nu is het telkens zo als ik alcohol drink ( radler of gewone bier)
Dat ik na meer dan 4 flesjes bier weer een klein beetje last krijgt van die kaakbewegingen.
Dit verdwijnt gelukkig wel weer snel.
Hoe is het mogelijk dat dit zonder gebruik van mdma weer komt opzetten? Ik dacht altijd dat het met het gebruik van mdma te maken had.
Zijn er mensen die dit herkennen?
Gr