Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs na een leuk feesje met meisje mee nr haar thuis gegaan. Eenmaal daar alles leuk, beetje spelen. Eenmaal in bed kwam hij maar niet recht! Omdat ik hier normaal nooit last van heb, kan het zijn dat het aan een benzo ligt? Ik had namelijk die avond voor de eerste keer een bromazepam gepakt(3u voor het voorval) Dus: kunnen benzo's voor erectieprobleme zorgen?"
"Aah dat wist ik niet. Ja ik zat vooral in de chillout"
"Het zijn inderdaad hoestpillen. Bij men ouders liggen ze omdat men moeder een periode een heel lastige hoest had die niet weg ging. Heb het toen ook geprobeerd. 2pilletjes genomen. Niet echt heftig bij mij, maar toch heel relaxt. Ik kon toen niet direct slapen(voor slapen genomen) maar lag gewoon te genieten in men bed"
"Na al jaren moeilijk te slapen eindelijk eens naar de dokter geweest => lormetazepam meegekregen Nu is mijn vraag, treed er gewenning op als je slechts 1Ã 2 maal per week een pilletje pakt om te slapen? Zou niet graag door het gebruik na een tijd nog slechter gaan slapen tsjuus"
"Supergoed nieuws Ja 2mg,ik neem ze nu gemiddeld 2x per week (maar een halfje, 1mg dus), als het nodig is. Ik heb al zeer veer over de gevaarlijke gevolge gehoord( gewenning en verslaving). Maar ik kan toch wel zeggen dat deze mij enorm helpe. In mijn geval: een uitgeslape dag is een betere dag Er zijn wel meerdere nachten dat ze handig zouden zijn, maar heb met mezelf afgesproken ze 2x per week max te gebruiken. lekker verantwoord doen"
"hey allemaal, Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn. Ik zal afbouwen, Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten? alvast bedankt"
"weet niet hoeveel er mg een gewone oxazepampil is, maar de meest voorkomende bromazepampil is 12mg bromazepam, 3mg is dus niet zoveel"
"btw: ik pak het om te slapen, ben een heel moeilijke slaper van nature"
"Bedankt voor de info, Ik ga eerst zelf proberen minderen dan(slechts 7maanden en lage dosis tot nu to), als het te moeilijk is nr de huisarts cheers"
"even een update: Ik zit op erasmus in turkije en toen ik deze post aanmaakte had ik nog 1pil 2mg. Ik dacht dat ikhier heel makkelijk aan slaappillen zou geraken, maar na lang zoeken niks gevonden!! Ik ben dus cold turkey moeten stoppen. Nu moet ik zeggen, ik heb veel slapeloze nachten gehad, nog altijd wel, maar ik heb geen school meer en dit is dus geen ramp. Ik heb ook alleen afkickverschijnselen snachts: niet slapen, wat angstig. Dit zal wel komen omdat ik ze altijd alleen heb gebruikt met slapen als doel. Het is heel onaangenaam maar geen ramp. Uiteraard komt dit omdat ik geen verplichtingen meer heb en gewoon heel de dag in de zon kan chillen. Als ik naar school moest gaan, werken of lere voor examens as dit uiteraard helemaal anders geweest"